حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بند 8 با نمایشگر 1.62 اینچی 60 هرتز و عمر باتری تا 16 روز معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

در رویدادی که امروز در چین برگزار شد، شیائومی مجموعه‌ای از محصولات جدید ازجمله گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi 13 Ultra، تبلت‌های سری Pad 6 و شیائومی بند 8 را معرفی کرد. Band 8 که به‌عنوان جانشین Band 7 سال گذشته معرفی شده است، دارای شماری از ارتقاهای ریز و درشت است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر 1.62 اینچی مشابه نسل قبل، اما این‌بار با رفرش‌ریت 60 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت، بند دو قسمتی، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا 50 متر، سنسورهای سلامتی جدید و عمر باتری تا 16 روز اشاره کرد.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8 همان بدنه کپسولی‌شکل با نمایشگر 1.6 اینچی AMOLED خود را حفظ کرده است. اما این‌بار، رفرش‌ریت آن به 60 هرتز و حداکثر روشنایی نیز به 500 نیت ارتقا یافته است. همچنین حالت نمایشگر همیشه روشن (AOD) و واچ‌فیس‌های مختلف نیز برای این دسبتند در دسترس هستند. این گجت همچنین می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8

با معرفی مدل جدید دستبند شیائومی، این برند درحال کنار گذاشتن بند تکی است که برای سال‌ها بخشی از هویت این محصول بود. Band 8 اکنون بسته به ترجیح کاربر دارای بندهایی با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف است. علاوه‌بر این، بند 8 همچنین می‌تواند به‌عنوان آویز با لوازم جانبی گردنبند سازگار استفاده شده و بر روی بند کفش نیز قرار داده شود.

ازنظر تناسب‌اندام، شیائومی بند 8 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی زنان است و توانایی اندازه‌گیری سطح استرس و حداکثر VO2 را نیز دارد. این ردیاب تناسب‌اندام همچنین دارای حالت بوکس تعاملی است که به کاربران امکان می‌دهد داده‌های مربوط به حواس جسمانی یا سیستم‌های حسی جسمی را در حین انجام حرکات بوکس ردیابی کنند. حالت Running Beam نیز وجود دارد که قادر است فرکانس گام، طول گام، نیروی ضربه به زمین، روش فرود روی زمین و موارد دیگر را در حین دویدن اندازه‌گیری کند. این دستگاه پوشیدنی از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

Xiaomi Smart Band 8 همچنین دارای بازی‌های داخلی مانند سودوکو و 2048 است و ویژگی‌های دیگر مانند نمایش‌ اعلان‌ها، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا و موارد دیگر را ارائه می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که این دستبند با یک بار شارژ تا 16 روز عمر باتری را در حالت آماده‌به‌کار ارائه می‌دهد.

شیائومی اسمارت بند 8 دارای برچسب قیمتی 239 یوان (34 دلار) برای نسخه استاندارد و نوع NFC آن نیز 279 یوان (40 دلار) قیمت دارد. تا این لحظه، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این گجت در بازارهای بین‌المللی منتشر نشده است.

نظر شما درباره Xiaomi Smart Band 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی