حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند سامسونگ گلکسی فیت 3 با قیمت مقرون‌به‌صرفه اواخر سال جاری معرفی خواهد شد

سامسونگ نه‌تنها قصد دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را به‌زودی معرفی کند، بلکه درحال کار بر روی یک ردیاب تناسب‌اندام دیگر نیز است. دستبند گلکسی فیت 3 سامسونگ که به‌عنوان جانشین گلکسی فیت 2 معرفی می‌شود، دارای نمایشگر AMOLED و حالت‌های ورزشی متعدد با قیمت مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. گلکسی فیت 2 در سپتامبر 2020 درکنار گلکسی تب A7 معرفی شد و از آن زمان، کمپانی کره‌ای مدل جدیدی از سری دستبندهای هوشمند خود را عرضه نکرده است.

دستبند سامسونگ گلکسی فیت 3

این اطلاعات از شعبه کره‌ای فروم سامسونگ به بیرون درز کرده است. در این وب‌سایت، یکی از کاربران در مورد Galaxy Fit 3 و زمان عرضه آن سؤال پرسیده که در پاسخ به وی آمده است که در نیمه دوم سال جاری یا درصورت تأخیر، در نیمه اول سال آینده میلادی باید منتظر عرضه این دستگاه باشد.

قیمت بند جدید نیز ظاهراً حدود 49000 تا 50000 KRW خواهد بود. جای تعجب نیست که این همان قیمت Fit 2 است (49500 KRW)، بنابراین مدل جدید باید با همان قیمت قبلی در منطقه کره عرضه شود که در ایالات‌متحده، 60 دلار و در اروپا نیز 50 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد.

دستبند سامسونگ گلکسی فیت 3

دستبند سامسونگ گلکسی فیت 3

بااین‌حال، تاکنون هیچ صحبتی در مورد ویژگی‌های جدیدی که Galaxy Fit 3 ممکن است داشته باشد، به‌میان نیامده است. Fit 2 یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر (از 0.9 اینچ نسل اول به 1.1 اینچ)، باتری کمی بزرگ‌تر و کارایی بسیار بهبودیافته را به‌ارمغان آورد که عمر باتری را در مقایسه با Fit اصلی تقریباً دو برابر کرد (تا 14-15 روز استفاده متوسط). با توجه به اینکه اکنون نزدیک به 2 سال از زمان عرضه این دستگاه می‌گذرد، Fit 2 از بندهای رقیبی که سنسورهای SpO2، گیرنده‌های GPS داخلی و غیره را ارائه می‌دهند، عقب مانده است.

به‌خاطر داشته باشید که این اطلاعات از یک مدیر انجمن می‌آید، بنابراین ممکن است صددرصد قابل‌اعتماد نباشد. به‌هرحال، به‌نظر می‌رسد که این دستبند جدید قرار نیست با مدل‌های تازه از ساعت‌های هوشمند سامسونگ عرضه شود؛ بنابراین بهتر است تا ارائه‌ی اطلاعات بیشتر توسط غول کره‌ای، منتظر بمانیم.

دیدگاه شما پیرامون احتمال معرفی دستبند سامسونگ گلکسی فیت 3 تا اواخر سال جاری میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی