حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۸ پرو مانند نسل قبل مشکل تخلیه باتری دارد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل با معرفی پیکسل ۶ به سراغ استفاده از تراشه های تنسور رفت. تا پیش از آن، گوگل به تراشه های اسنپدراگون کوالکام متکی بود. چیپست های Tensor در ابتدا با مشکلات بزرگی مانند تولید گرمای بیش از حد و کاهش عملکرد مواجه بودند. انتظار می‌رفت این مشکلات با عرضه نسل جدید گوشی های پیکسل برطرف شود. هم اکنون اما گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد پیکسل ۸ پرو همانند نسل قبل مشکل تخلیه باتری در هنگام اتصال به شبکه اینترنت دارد.

ردپای سامسونگ در مشکل تخلیه باتری سری پیکسل ۸ دیده می‌شود

مشکلات دریافت شبکه در سری Pixel 6 گوگل ظاهر شد و علیرغم برخی تلاش‌های این برند برای بهبود، تا سری Pixel 7 ادامه داشت. انتظارات زیادی وجود داشت که سری پیکسل ۸، مشکلات موجود را برطرف کند، اما کاربران هیچ تغییر اساسی مشاهده نکردند. این گوشی هوشمند در هنگام استفاده از شبکه تلفن همراه در مقایسه با Wi-Fi، باتری بسیار زیادی مصرف می‌کند. این موضوع باعث کمک به نارضایتی خریداران شده است. ممکن است تعجب کنید و بگویید که قابل قبول است که دستگاهی در هنگام اتصال به شبکه اینترنت تلفن همراه باتری بیشتری در مقایسه با هنگام اتصال به Wi-Fi استفاده کند. حق با شماست! اما کاربران پیکسل ۸ پرو یک تفاوت غیرمعمول را بین هنگام استفاده از Wi-Fi و شبکه دیتا موبایل مشاهده می‌کنند. این تفاوت قابل توجه نشان می‌دهد که پیکسل ۸ پرو دچار مشکل تخلیه باتری است.

پیکسل 8 پرو

پیکسل 8 پرو

مطابق با گزارش Gsmchina، بسیاری از کاربران سری پیکسل ۸ در Reddit و انجمن های XDA نگرانی های خود را در مورد طول عمر کم باتری این تلفن های هوشمند به اشتراک گذاشتند. مودم Exynos 5300 استفاده شده در تراشه Tensor G3 مقصر این مشکل، شناخته می‌شود. بسیاری از مردم گزارش می‌دهند که هنگام استفاده از شبکه اینترنت تلفن همراه، به طور غیرعادی باتری خود را از دست می‌دهند. مشاهده شده است که کاربران پس از حدود ۵ ساعت استفاده از اینترنت همراه، مجبور به شارژ دوباره تلفن هوشمند خود می‌شوند. در صورتی که طول عمر باتری در صورت اتصال به Wi-Fi، به حدود ۸ ساعت می‌رسد. مشکلات دارندگان پیکسل ۸ پرو نگرانی های زیادی را در مورد بهینه‌سازی تراشه تنسور ایجاد کرده است. ما امیدواریم که این برند در اسرع وقت به مشکلات مذکور رسیدگی کند.

کاربران پیکسل 6 و 7 گوگل مشکلات تخلیه سریع باتری و ایجاد حرارت زیاد این گوشی‌ها را گزارش داده‌اند

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی