حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل می‌گوید سری پیکسل 6 سریع‌ترین فروش را در خانواده پیکسل تجربه می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

ساندار پیچای پس از اعلام «رکورد فروش سه‌ماهه» در آخرین گزارش مالی کمپانی آلفابت، بیان کرد که سری پیکسل 6 «سریع‌ترین فروش خانواده پیکسل تاکنون» بوده است. مدیرعامل آلفابت همچنین اعلام کرد که سخت‌افزار اندرویدی بیشتری در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O 2022 پیش‌رو، معرفی خواهند شد.

فروش سری پیکسل 6 گوگل

مدیرعامل آلفابت به‌عنوان شرکت مادر گوگل، ساندار پیچای، پیرامون فروش فوق‌العاده سری پیکسل 6 اظهار داشت:

 پیکسل 6 یک گام بزرگ روبه‌جلو برای مجموعه پیکسل بوده و مشاهده بازخورد کاربران پیکسل بسیار عالی است. پیکسل 6 پرفروش‌ترین خانواده از این سری بوده است و ما درحال ایجاد آگاهی گسترده‌تر در مصرف‌کنندگان و همچنین پیشرفت خوبی در این زمینه هستیم. من در مورد محصولاتی که درحال‌حاضر دراختیار داریم، هیجان‌زده‌ام و مشتاقانه منتظر اشتراک‌گذاری موارد بیشتر در Google I/O هستم.

این هیجان کم‌وبیش اعلامیه‌های سخت‌افزاری در کنفرانس توسعه‌دهندگان ماه آینده را تأیید می‌کند؛ مواردی مانند گوشی هوشمند Pixel 6a و یا ساعت هوشمند Pixel Watch نامزدهایمحتمل برای رونمایی در این رویداد هستند.

فروش سری پیکسل 6 گوگل

فروش سری پیکسل 6 گوگل

درهمین‌حال، پیچای بیان کرد که تیم اندروید «در I/O بسیاری از ویژگی‌ها و خدمات مفیدی را که اندروید و پلتفرم‌های آن ارائه می‌کنند، به‌نمایش خواهد گذاشت». عنوان “مفید بودن” همان موضوعی بود که گوگل برای معرفی‌های حول سیستم‌عامل اندروید خود در نمایشگاه CES در ماه ژانویه استفاده کرد. این موارد شامل Nearby Share برای Windows و همچنین استفاده از Wear OS برای باز کردن قفل دستگاه‌های Android و Chromebook و سایر ادغام‌های Chrome OS بود.

 در طول سال‌های آینده، ما به سرمایه‌گذاری بر روی فاکتورهای جدید، تجربه‌های یکپارچه چند دستگاهی و بالا بردن سطح حریم‌خصوصی کاربران ادامه خواهیم داد و درعین‌حال ابزارهایی را که توسعه‌دهندگان برای موفقیت در تلفن همراه خود نیاز دارند، در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهیم.

اواخر امسال، یوتیوب در تلویزیون‌ها «ویژگی‌های جدید ناوبری و تعاملی کنترل گوشی هوشمند» را دریافت خواهد کرد. این مورد به افراد اجازه می‌دهد درباره ویدیوهایی که تماشا می‌کنند (بر روی صفحه‌های بزرگ) نظر بدهند و آن‌ها را با گوشی‌ هوشمندشان به‌اشتراک بگذارند.

دیدگاه شما پیرامون فروش سری پیکسل 6 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی