حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N30 SE 5G در راه است

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

پیش از رونمایی وان پلاس ۱۲ در چین، این شرکت شروع به انتشار برخی از جزئیات این تلفن هوشمند کرده است. در همین حال، به نظر می‌رسد که وان پلاس برای رونمایی جهانی Nord N30 SE 5G آماده می‌شود. این گوشی در میان داده های وب‌سایت گواهی TDRA ظاهر شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی آن نمانده است.

وان پلاس Nord N30 SE 5G احتمالا نسخه تغییر نام یافته Nord CE 3 Lite است

داده های گواهینامه TDRA نام «OnePlus Nord N30 SE 5G» را به همراه شماره مدل آن (CPH2605) تأیید می‌کند. از قبل می‌دانستیم که این شماره مدل مربوط به Nord CE 3 Lite می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد که Nord N30 SE یک نسخه تغییر نام یافته از این تلفن هوشمند برای عرضه در بازار امارات متحده عربی است‌. نکته جالب آن است که Nord N30 5G، که آن هم نسخه تغییر نام یافته Nord CE 3 Lite 5G است، در بازار ایالات متحده و کانادا عرضه شده. البته لازم به ذکر است که داشتن یک شماره مدل مشابه تأیید نمی‌کند که دو تلفن هوشمند مشخصات مشابهی نیز خواهند داشت.

داده های TDRA

وان پلاس OnePlus Nord CE 3 Lite با صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی +FHD عرضه می‌شود. نمایشگر این دستگاه دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بوده و دوربین سلفی آن در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور و اسپیکر های استریو بهره می‌برد. سه لنز دوربین در قاب پشتی Nord CE 3 Lite دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین عمق سنج و ماکرو نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی وان پلاس Nord CE 3 Lite رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. این دستگاه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه است. Nord CE 3 Lite از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G و بلوتوث ۵.۳ اشاره کرد. این دستگاه از درگاه USB type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز برخوردار است.

وان پلاس Nord CE 3 Lite با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های میان رده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی