حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord CE 3 Lite با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 3 Lite به همراه هندزفری بی سیم Nord Buds 2 در کشور هند معرفی شد. جدیدترین تلفن هوشمند وان پلاس، جانشین Nord CE 2 Lite خواهد شد. این گوشی جدید، نسبت به نسل قبل، ارتقاء های قابل توجهی داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی مشخصات نورد سی ای ۳ لایت بپردازیم.

وان پلاس Nord CE 3 Lite از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است

وان پلاس نورد سی ای ۳ لایت دارای صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی FullHD+ بوده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی دکمه پاور قرار گرفته؛ و در قاب پشتی سه لنز دوربین (قرار گرفته در دو حلقه مجزا) دیده می‌شود. این دستگاه به دو اسپیکر استریو نیز مجهز شده است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند جدید وان پلاس دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه به دو دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه نیز درون یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالایی نمایشگر خودنمایی می‌کند.

OnePlus Nord CE 3 Lite

این گوشی همانند نسل قبلی خود، از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است. این تلفن هوشمند جدید وان پلاس از ۸ گیگابایت حافظه رم (به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم مجازی) و دو حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار است. مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی، OnePlus Nord CE 3 Lite نیز از باتری پرظرفیتی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از رابط کاربری OxygenOS 13.1 استفاده می‌کند. وان پلاس تضمین می‌کند که Nord CE 3 Lite حداقل دو آپدیت اندروید و تا سه سال، به روز رسانی های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

تصویر لایو OnePlus Nord CE 3 Lite

نسخه پایه نورد سی ای ۳ لایت قیمتی معادل ۲۴۳ دلار دارد

از دیگر ویژگی های وان پلاس نورد سی ای ۳ لایت می‌توان به برخورداری از شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۳، شبکه وای فای، درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی جدید وان پلاس در دو رنگ خاکستری و لیمویی به دست کاربران خواهد رسید. افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند می‌توانند با پرداخت ۱۹,۹۹۹ روپیه (معادل ۲۴۳ دلار) برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، و ۲۱,۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۲۶۷ دلار) برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، اقدام به خرید کنند. فروش OnePlus Nord CE 3 Lite از ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) از وب‌سایت وان پلاس، فروشگاه های OnePlus Experience و وب‌سایت آمازون آغاز خواهد شد.

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در هند معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی