حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N30 5G رسما معرفی شد: قیمت ۳۰۰ دلار و فقط ۱ آپدیت

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

کمی بیشتر از ۱ سال پیش بود که وان پلاس Nord N20 5G با Snapdragon 695 و اندروید ۱۱ رسما معرفی شد. حالا جانشین آن یعنی وان پلاس Nord N30 5G رسما معرفی شده است که قیمت ۳۰۰ دلاری دارد و فقط ۱ آپدیت اساسی اندروید به شما می‌دهد!

وان پلاس Nord N30 5G

همانند نسل قبلی خود، OnePlus Nord N30 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ است که با 8 گیگابایت رم LPDDR4X همراه شده است. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت و از نوع UFS 2.2 است که از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

وان پلاس Nord N30 5G از سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS 13.1 بهره می‌برد اما تنها یک به روز رسانی اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد. با این حال، OnePlus قول داده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت سه سال ارائه کند.

وان پلاس Nord N30 5G

وان پلاس Nord N30 5G

وان پلاس Nord N30 5G دارای یک LCD در اندازه 6.72 اینچی با رزلوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی با سوراخی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

روی قاب پشتی پشت یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری درون سنسور است. این مدل زوم یک تصویر ۱۲ مگاپیکسلی را از وسط حسگر تصویر و بدون ادغام پیکسل (اندازه پیکسل‌های کوچکتر) به شما می‌دهد که برای شرایط نوری مناسب می‌تواند کاربردی باشد. ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو نیز در دایره پایینی حضور دارند تا قاب پشتی خیلی خلوت به نظر نرسد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی 67 وات SuperVOOC برای این دستگاه ارائه می‌شود. با این حال، در مناطق دارای برق 110 ولت، از جمله آمریکای شمالی، تنها تا 50 وات می رسد.

سایر ویژگی‌های برجسته OnePlus Nord N30 5G شامل جک هدفون 3.5 میلی‌متری، USB-C، بلندگوهای استریو و اسکنر اثر انگشت در لبه دستگاه است. این گوشی هوشمند 8.3 میلی متر ضخامت و 195 گرم وزن دارد.

اگر همه این مشخصات آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که OnePlus Nord N30 5G در حقیقت یک نسخه ری‌برند شده از Nord CE 3 Lite است.

وان پلاس Nord N30 5G در دو رنگ خاکستری و سبز لیموویی و با قیمت ۳۰۰ دلار برای مدل پایه عرضه می‌شود.

نظر شما درباره گوشی جدید وان پلاس چیست؟ چرا در تعهد آپدیت برندهای دیگر شاهد عقب‌گرد هستیم؟ فقط ۱ آپدیت؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)