حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ویوو X100 Pro در تصویر رسمی فاش شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | ویوو

انتظار می‌رود سری Vivo X100 به‌زودی معرفی شود و ما از قبل برخی از مشخصات کلیدی آن ازجمله چیپست Dimensity 9300، رم LPDDR5T و اتصال ماهواره‌ای را می‌دانیم. اکنون، Han Boxiao، مدیر محصول Vivo، اولین نگاه رسمی ما به طراحی ویوو X100 Pro در رنگ آبی را به‌اشتراک گذاشته است که دارای عناصر سفید الهام‌گرفته از مسیرهای ستاره‌ای است. همچنین می‌توانیم یک ماژول دوربین عظیم با چهار سنسور، برند Zeiss و پوشش لنز T* را ببینیم.

طراحی ویوو X100 Pro

Vivo X100 با تراشه MediaTek Dimensity 9300 اخیراً از Xiaomi 14 مجهز به Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 در یک بنچمارک AnTuTu پیشی گرفته است که نشان می‌دهد باید یک رقیب قوی برای عنوان سریع‌ترین تراشه اندروید در ماه‌های آینده باشد. اکنون هان بوکسیائو، مدیر محصول ویوو، تصویر زیر را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است و اولین نگاه به طراحی Vivo X100 Pro را نشان می‌دهد.

ظاهراً هر دو طرف پنل جلویی و پشتی این گوشی دارای انحنای جزئی هستند، درحالی‌که پایین این دستگاه دارای یک درگاه USB-C، بلندگوها و یک اسلات سیم‌کارت است. نوارهای آنتن نشان می‌دهد که فریم این گوشی از فلز ساخته شده است. پنل پشتی این گوشی دارای رنگ آبی با الگوی یادآور ردپای ستاره‌ها است که با عکس‌برداری از آسمان شب با زمان نوردهی از چند دقیقه تا چند ساعت قابل مشاهده است. یک فلاش LED در لبه سمت راست بالایی دیده می‌شود که دمای رنگ آن را می‌توان با نور محیط تنظیم کرد.

طراحی ویوو X100 Pro

طراحی ویوو X100 Pro

بااین‌حال، نکته برجسته، ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ است که با افتخار یک برند زایس، ازجمله عنوان T* را به‌همراه دارد، بنابراین احتمالاً از پوشش‌های لنز معروف زایس استفاده می‌کند. نوشته روی حلقه فلزی نشان می‌دهد که ویوو یک لنز 15 میلی‌متری فوق‌عریض و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 100 میلی‌متری را برای این گوشی درنظر گرفته است. طبق شایعات، لنز پریسکوپ به سنسور 64 مگاپیکسلی در X100 Pro و حتی یک سنسور 200 مگاپیکسلی در +X100 Pro مجهز شده است. درحالی‌که ویوو هنوز هیچ جزئیاتی را در مورد تاریخ معرفی گوشی پرچمدار خود تأیید نکرده است.

نظر شما درباره طراحی ویوو X100 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی