حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ویوو X100 به تراشه های دیمنسیتی ۹۳۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سری ویوو ایکس ۸۰ در نیمه اول سال گذشته میلادی و سری ویوو ایکس ۹۰ در نیمه دوم آن سال معرفی شدند. گزارش های اخیر اما ادعا می‌کنند که ویوو در اواخر سال جاری میلادی تنها از گوشی های هوشمند سری X100 رونمایی خواهد کرد. هم اکنون، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، تراشه های به کار گرفته شده در این تلفن های هوشمند آینده ویوو را فاش کرده است.

ویوو X100 و X100 Pro اولین گوشی های مجهز به دیمنسیتی ۹۳۰۰ خواهند بود

سری ویوو X100 از سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس تشکیل شده است. به گفته Digital Chat Station، نسخه استاندارد و پرو، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ تأمین خواهند کرد. این دو تلفن هوشمند، اولین گوشی های جهان خواهند بود که به تراشه پرچمدار آینده مدیاتک مجهز می‌شوند. X90 و X90 Pro نیز اولین دستگاه هایی بودند که به مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز شدند.

ادعای Digital Chat Station

منبع مذکور همچنین فاش کرد که Vivo X100 Pro Plus از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام برخوردار خواهد بود. می‌دانیم که کوالکام رویدادی را از ۲۴ تا ۲۶ اکتبر (۲ آبان تا ۴ آبان ماه) برگزار خواهد کرد. انتظار می رود که تراشه پرچمدار آینده این کمپانی، در همین رویداد معرفی شود. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Vivo X100 Pro Plus همچنان دارای دوربین اصلی ۱ اینچی سونی IMX989 بهره خواهد برد. این سنسور برای دوربین اصلی Vivo X90 Pro Plus نیز به کار گرفته شده بود.

Vivo X90 Pro Plus

مشخصات احتمالی Vivo X100 Pro

منبع این گزارش همچنین، مشخصات Vivo X90 Pro را نیز به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات فاش شده، دوربین اصلی Vivo X100 Pro از سنسور ۱ اینچی برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند از دوربین پریسکوپی نیز بهره مند بوده که قابلیت زوم اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می دهد. Digital Chat Station همچنین ادعا می‌کند که ویوو ایکس ۱۰۰ پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این تلفن هوشمند از قاب پشتی شیشه ای نیز برخوردار خواهد بود.

جزئيات اولیه دوربین ویوو X100 Pro Plus فاش شد: از دریچه دیافراگم متغیر تا تراشه تصویر V3

 

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی