حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ویوو X100 Pro فاش شد: نمایشگر 1.5K و شارژر ۱۰۰ وات

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

شایعات حاکی از آن است که ویوو در حال کار بر روی سری ایکس ۱۰۰ است. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که X100 Pro Plus از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. این گوشی در چارک ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد. نسخه پرو و استاندارد به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز می‌شوند. این دو دستگاه نیز در ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. هم اکنون مشخصات کلیدی ویوو X100 Pro فاش شده است.

ویوو X100 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود

مشخصات ویوو X100 Pro فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش OLED خمیده با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند آینده ویوو از سنسوری ۱ اینچی برخوردار است. یک دوربین تله فوتو نیز برای Vivo X100 Pro در نظر گرفته خواهد شد. البته دوربین تله فوتو این دستگاه با نسخه پرو پلاس متفاوت است. گفته می‌شود که سامسونگ و ویوو، به طور مشترک در حال توسعه یک دوربین تله فوتو با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل هستند.  این دوربین بر روی X100 Pro+ استفاده خواهد شد.

Vivo X90 Pro

اطلاعات بیشتری نیز درباره دوربین ویوو ایکس ۱۰۰ پرو فاش شده است. گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989، برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. دوربین اولترا واید این دستگاه احتمالا وضوح ۱۲ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور IMX663) خواهد داشت. دوربین تله فوتو پریسکوپی این تلفن هوشمند آینده ویوو نیز از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B بهره می‌برد.

ویوو +X100 Pro با سنسور 200 مگاپیکسلی سفارشی لنز پریسکوپی و زوم 10 برابر بار دیگر گزارش شد

همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، ادعا می‌‌شود که Vivo X100 Pro از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند ویژگی های دیگری مانند: سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، موتور خطی X محور، فرستنده مادون قرمز و اسپیکر های استریو دوگانه خواهد داشت.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی