حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری ویوو X100 مشخص شد: ۲۲ آبان به همراه Watch 3

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

تاریخ رونمایی سری ویوو X100 مشخص شده است. این سری در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ماه) ساعت ۷ عصر به همراه Vivo Watch 3 معرفی خواهد شد. واچ ۳ به Blue OS مجهز خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره سیستم عامل گجت های پوشیدنی آینده ویوو در دست نیست.

تاریخ رونمایی سری ویوو X100 به طور رسمی اعلام شد

این اولین بار نیست که ویوو به طور رسمی وجود X100 را تایید می‌کند. چندی پیش، طراحی قاب پشتی این سری توسط یکی از مدیران ویوو به اشتراک گذاشته شده بود. احتمالا این سری از تلفن های هوشمند آینده ویوو شامل دو نسخه استاندارد و پرو خواهد بود. انتظار می‌رود که در سال آینده میلادی نیز یک عضو Pro Plus به این سری اضافه شود. هم اکنون، دو مدل استاندارد و پرو سری ایکس ۱۰۰ به دیمنسیتی ۹۳۰۰ و رابط کاربری OriginOS 4 مجهز می‌شوند. امتیاز بنچمارک AnTuTu ویوو X100 استاندارد جدیدی را ایجاد کرده است. این گوشی هوشمند موفق به کسب مجموع امتیاز ۲.۲۴ میلیون شده است. تمرکز قابل توجهی بر روی فناوری های پیشرفته در سری X100 مشهود است که شامل ترکیبی پیشگامانه از فضای ذخیره سازی LPDDR5T و رم UFS 4.0 می‌شود. استفاده از LPDDR5T نویدبخش افزایش سرعت و عملکرد گوشی های هوشمند است.

پوستر منتشر شده از سوی ویوو

پوستر منتشر شده از سوی ویوو

مطابق با گزارش منبع، از نظر طراحی، Vivo X100 دارای یک ماژول دایره ای شکل بزرگ در قاب پشتی خواهد بود. قابل ذکر است که این ماژول دارای ضخامت قابل توجهی بوده و سنسوری ۱ اینچی را درون خود جای داده است. استفاده از دوربین پریسکوپی، وجود قابلیت های تصویربرداری قدرتمند را تضمین می‌کند. انتظار می‌رود که سری Vivo X100 با معرفی تراشه تصویر V3 خود توسعه‌یافته و دوربین تله فوتو پریسکوپی Vario-Apo-Sonnar APO عملکرد عکاسی با تلفن های هوشمند را به سطوح جدیدی ارتقاء دهد.

مشخصات ویوو +X100 Pro فاش شد: لنز اصلی با دیافراگم متغیر و دوربین زوم 200 مگاپیکسلی

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند پرچمدار آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی