حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Tab M10 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

مدل جدیدی به تبلت های لنوو اضافه شده است. تبلت لنوو Tab M10 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و صفحه نمایش ۱۰.۶۱ اینچی در هند معرفی شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این دستگاه بیندازیم.

تبلت لنوو Tab M10 5G از نمایشگر بزرگ ۱۰.۶۱ اینچی برخوردار است

تبلت لنوو Tab M10 5G دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۶۱ اینچی LCD است که نوید ارائه یک تجربه سینمایی را می‌دهد. نمایشگر این محصول وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل داشته و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این پنل دارای گواهی مراقبت از چشم TÜV بوده و با به حداقل رساندن نور آبی، از چشم کاربران محافظت می‌کند. این تبلت به باتری پرظرفیت ۷,۷۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و تنها ۴۹۰ گرم وزن دارد. ادعا می‌‌شود که Tab M10 5G می‌تواند به طور مداوم و تا ۱۲ ساعت به پخش ویدیو ادامه دهد.

Lenovo Tab M10 5G

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به عنوان قلب تپنده این تبلت در نظر گرفته شده است. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی Lenovo Tab M10 5G وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اصلی آن نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از اسپیکر های دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، برخورداری از درگاه نانو سیم کارت و پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

قیمت Lenovo Tab M10 

مطابق با گزارش Gizmochina، تبلت لنوو Tab M10 5G در دو نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این محصول با قیمت اولیه ۲۴,۹۹۹ روپیه (۳۰۴ دلار) عرضه خواهد شد. اما کاربران می توانند از پیشنهادات ویژه Amazon India و Flipkart استفاده کنند. فروش این تبلت جدید لنوو از فردا (۱۵ جولای) آغاز خواهد شد.

تبلت ارزان لنوو Tab M9 با نمایشگر ۹ اینچی رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید لنوو چیست؟ با توجه به مشخصات، آیا قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی