حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل باد کردن باتری آیفون ۱۵ پرو توسط کاربران گزارش شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس از زمان عرضه، با مشکل تولید گرمای بیش از حد مواجه بوده اند. هم اکنون اما کاربران گزارش کردند که آیفون ۱۵ پرو دارای مشکل باد کردن باتری است.

موردی از باد کردن باتری آیفون ۱۵ پرو گزارش شد

یک کاربر Reddit با نام کاربری u/Leather_Cheerio_402 تصویری از آیفون ۱۵ پرو خود با باتری متورم شده به اشتراک گذاشت. این موضوع باعث برآمدگی صفحه نمایش شده است. این کاربر ادعا کرد که تنها چند روز است که گوشی مذکور را در اختیار داشته و در هنگام نصب کیس محافظ، متوجه وجود این مشکل شده است. این کاربر در پست Reddit نوشت:«روز دوشنبه گوشی را برداشتم اما متوجه این موضوع نشدم. می‌خواستم یک قاب جدید سفارش دهم اما بعد متوجه شدم که گوشی متورم شده است. این دستگاه هنوز کار می‌کند.»

پست این کاربر در Reddit

این کاربر گوشی خود را به یک اپل استور برده است. اما به آنها گفته شده که iPhone 15 Pro را به Verizon، جایی که آن را خریداری کرده بودند، برگردانند. کاربران از این پاسخ اپل انتقاد کرده اند و گفتند که اپل باید بدون توجه به آنکه این گوشی از کجا خریداری شده، به کاربر آن کمک می‌کردند. خوشبختانه، مالک این دستگاه در ادامه گفت که Verizon با تعویض آیفون ۱۵ پرو موافقت کرده است. این اولین مورد از iPhone 15 Pro با باتری باد کرده بوده و مشخص نیست که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل در تلفن هوشمند مذکور شده است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، در حال حاضر نمی‌دانیم که چه چیزی باعث به وجود آمدن مشکل باد کردن باتری آیفون ۱۵ پرو شده است. با این حال، این موضوعی است که باید مراقب آن بود، به خصوص اگر با مشکل داغ شدن بیش از حد iPhone 15 Pro خود مواجه هستید. اگر متوجه شدید که باتری گوشی شما نیز باد کرده باید سریع استفاده از آن را متوقف کرده و با یک ارائه دهنده خدمات مجاز تماس بگیرید. باتری های متورم می‌توانند خطرناک باشند و باعث آتش سوزی شوند.

مقصر مشکل گرمای آیفون 15 ممکن است اینستاگرام باشد؛ آپدیت نرم‌افزاری برای رفع آن در راه است

نظر شما چیست؟ آیا گرمای بیش از باعث ایجاد مشکلاتی در باتری سری آیفون ۱۵ پرو شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی