حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold به نمایش گذاشته شد: MWC 2023

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تکنو

پس از این که تکنولوژی تغییر رنگ قاب پشتی تکنو را در MWC 2023 دیدیم، حالا نوبت به گوشی تاشو آن است که مدتی پیش شایعاتش را شنیده بودیم. گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold به نمایش گذاشته شده اما آنطور که گفته می‌شود فردا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فولد

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فولد

برند تکنو امروز اولین حضور خود را در کنگره جهانی موبایل یا MWC را انجام داد. این برند خیلی دست خالی به نمایشگاه نیامده و ۲ مورد قابل توجه را تا به اینجای کار داشته است. فناوری تغییر رنگ قاب پشتی گوشی را که صبح با هم در ترنجی دیدیم و حالا گوشی تاشو آن که پیش از معرفی برای دمو در نمایشگر ظاهر شده است.

این گوشی اولین گوشی هوشمند تاشو بزرگ خواهد بود که از پردازنده پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000 Plus استفاده می کند. این پردازنده دو سیم کارته و 5G دوگانه را که مخصوصاً برای دستگاه سفارشی شده به همراه دارد. فرآیند ساخت آن ۴ نانومتری شرکت TSMC است و جز تراشه‌های رده بالای مدیاتک محسوب می‌شود.

گوشی تاشو فانتوم وی فولد در مجموع ۵ دوربین دارد که ۲ دوربین سلفی و یک دوربین سه گانه اصلی را شامل می‌شوند. دوربین‌های سلفی یکی روی نمایشگر بیرونی و دیگری روی نمایشگر تاشو داخلی نشسته‌ است.

دوربین سه گانه اصلی شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سفارشی فوق حساس به نور می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی ۲ دوربین دیگر ارائه نشده است.

در حقیقت اطلاعات دیگر از جمله باتری، سرعت شارژ، سیستم عامل، رابط کاربری سفارشی شده و … را هنوز نداریم و Tecno این گوشی را فردا رونمایی خواهد کرد. نظر شما درباره این گوشی تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)