حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Phantom V Flip 5G تکنو نمایشگر کاور دایره ای شکل این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تکنو، رندر، شایعات

در سال های اخیر، گوشی های هوشمند تاشو علیرغم قیمت زیاد خود، جذابیت قابل توجهی پیدا کرده اند‌. اوایل سال جاری میلادی بود که تکنو با به نمایش گذاشتن Phantom V Fold، وارد بازار تلفن های هوشمند تاشو شد. قیمت این دستگاه، حدود ۵۰ درصد کمتر از رقبا (مانند Galaxy Z Fold 5) بود. به نظر می‌رسد که این کمپانی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی تاشو جدیدی است. رندر های Phantom V Flip 5G تکنو به بیرون درز کرده است.

تکنو Phantom V Flip 5G از تراشه دیمنسیتی ۸۰۵۰ برخوردار خواهد بود

یک افشاگر اطلاعات به نام Paras Guglani، رندر های Phantom V Flip 5G تکنو را به اشتراک گذاشته است. طراحی این تلفن هوشمند به دلیل نمایشگر کاور منحصر به فرد آن، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. برخلاف جداسازی مرسوم دوربین ها و نمایشگر، تکنو صفحه نمایش کاور Phantom V Flip را در وسط حلقه دوربین قرار داده است.

رندر Phantom V Flip

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو آینده تکنو دیده می‌شود. دوربین های این دستگاه وضوح ۶۴ و ۱۳ مگاپیکسلی داشته و از قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز برخوردارند. انتظار می‌رود که برای دوربین سلفی این گوشی تاشو، از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شود. صفحه نمایش بیرونی Phantom V Flip اندازه ۱.۳۲ اینچی داشته و از رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل برخوردار است. انتظار می‌رود که نمایشگر AMOLED داخلی این تلفن هوشمند اندازه ۶.۹ اینچی و رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته باشد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰، به عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز خواهد شد.

تکنو فانتوم وی فلیپ احتمالا در ماه اکتبر معرفی می‌شود

همانند دیگر گوشی های تاشو موجود در بازار، تکنو فانتوم وی 5G نیز از باتری دوگانه برخوردار است. گفته می‌شود که باتری های به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند، ظرفیت ۱,۱۶۵ و ۲,۷۳۵ میلی آمپر خواهند شد. این گوشی به طور کلی از باتری با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی آمپر برخوردار است. Phantom V Flip 5G به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره مند بوده و در رنگ های مشکی، بنفش و سفید عرضه می‌شود.

تصویر زنده فانتوم وی فلیپ 5G

گزارش Gizmochina اشاره می‌کند که این تلفن هوشمند تاشو، از ۱۴ باند شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی در ماه اکتبر (اواسط مهر تا اوایل آبان) معرفی شود.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold به نمایش گذاشته شد: MWC 2023

با توجه به رندر و اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Phantom V Flip 5G تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی