حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate 60 Pro با تراشه Kirin 9000s در میان داده های AnTuTu مشاهده شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، هواوی

سری میت ۶۰ هواوی در چین معرفی شده است. این سری از تلفن های هوشمند، شامل یک نسخه استاندارد و یک مدل پرو است. هواوی Mate 60 Pro اولین گوشی این شرکت (پس از اعمال تحریم های آمریکا) است که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه، قابلیت تماس ماهواره ای را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. مشخصات کلیدی این دو گوشی جدید هواوی منتشر شده است، اما اطلاعاتی درباره چیپست آن ها وجود ندارد. هم اکنون، هواوی Mate 60 Pro با تراشه Kirin 9000s در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

عملکرد تراشه Mate 60 Pro هواوی مشابه اسنپدراگون ۸۸۸ است

بنچمارک AnTuTu جزئیات تراشه به کار گرفته شده در Mate 60 Pro هواوی را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این تراشه، از CPU دوازده هسته ای با کلاستر های ۴+۶+۲ برخوردار است. پردازنده مرکزی تراشه مذکور از دو هسته A34، شش هسته سفارشی A78AE و چهار هسته A510 تشکیل شده است. حداکثر فرکانس این تراشه به ۲.۶۲ گیگاهرتز می‌رسد. لیست بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد که کرین ۹۰۰۰ اس از پردازنده گرافیکی Maleoon 910 برخوردار است. متاسفانه اما این بنچمارک، هیچ یک از جزئیات GPU مذکور را فاش نمی‌کند. این تلفن هوشمند پرچمدار هواوی در تست‌های CPU، مموری و UX، به ترتیب امتیازات ۲۷۹,۶۷۷، ۲۲۵,۴۹۱ و ۱۹۴,۶۱۵ را کسب کرده است. لازم به ذکر است که امتیازات GPU در لیست AnTuTu مشخص نشده است.

داده های AnTuTu

کرین ۹۰۰۰ اس در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است

احتمالا هواوی به طور عمدی جزئیات خاصی از تراشه را پنهان کرده است. بنابراین توصیه می‌شود که تا زمان تایید رسمی نام و مشخصات این تراشه از سوی هواوی، منتظر بمانید. کرین ۹۰۰۰ اس در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است. این تراشه در تست های تک هسته و چند هسته ای Geekbench 6، به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۱۲۲۵ و ۳۲۹۵ شده است.

داده های Geekbench

به نظر می‌رسد که Kirin 9000s پرفورمنسی مشابه با اسنپدراگون ۸۸۸ را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. مطابق با گزارش Gizmochina، این موضوع بدان معناست که عملکرد میت ۶۰ پرو حدود دو نسل از رقبای خود عقب تر است. هنوز مشخص نیست که کدام تراشه، نیروی پردازشی مورد نیاز Mate 60 استاندارد را تأمین خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند به یک تراشه 4G مجهز شده است.

میت ۶۰ پرو هواوی با قابلیت تماس ماهواره ای و قیمت ۹۶۰ دلار معرفی شد

نظر شما چیست؟ در صورت عرضه گوشی های هواوی با تراشه جدید کرین در بازار جهانی، حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی