حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ با نمایشگر دو بار تا شونده منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ از پیشروهای صنعت گوشی‌های هوشمند منعطف است. این کمپانی کره‌ای‌، اولین گوشی منعطف خود را با نام Galaxy Fold به صورت عمومی عرضه کرد. پس از آن، گوشی‌های منعطف بیشتری به این قافله جذاب پیوستند. اکنون خبر می‌رسد که تبلت منعطف Galaxy Z Fold Tab در در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. به همین ترتیب، رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ با نمایشگر دو بار تا شونده، منتشر شده است. در این مطلب، به رندرهای این تبلت منعطف می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی زی فولد تب

ظاهراً گلکسی زی فولد تب، اولین تبلت منعطف سامسونگ است. این تبلت منعطف، قابلیت تا شدن چند گانه را دارد. به همین دلیل، می‌توان از آن به عنوان یک محصول مهم یاد کرد. پیش از این نیز در مورد Galaxy Z Fold Tab سامسونگ نیز صحبت‌هایی کرده بودیم.

 

شواهد بیشتر از احتمال معرفی گلکسی زد فولد تب سامسونگ حکایت دارند

 

اما این بار، رندرها و شایعات جدیدی از این محصول منتشر شده‌اند. بر اساس این موارد، می‌توان به چشم اندازی جدید از Galaxy Z Fold Tab دست پیدا کرد. اخیراً، یکی از منابع معروف طراح رندرهای پیش از رونمایی، با نام Let’sGoDigital، رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ را منتشر کرده است. رندرهای منتشر شده توسط این مجموعه، بر اساس پتنت‌های اخیر سامسونگ هستند. به همین صورت، قصد داریم تا نگاهی به این رندرهای جالب داشته باشیم.

رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ

به نقل از منبع منتشر کننده رندرهای منتسب به Galaxy Z Fold Tab سامسونگ، این کمپانی حدود ١ ماه پیش پتنت‌های جدید خود را منتشر کرده است. یکی از این پتنت‌ها، جذاب‌تر و جالب‌تر از دیگر پتنت‌ها به نظر می‌رسد. ما پیش از این در ترنجی درباره انتشار این پتنت‌ها صحبت کرده بودیم.

 

تبلت تاشو سامسونگ با ۲ لولا در حق اختراع سامسونگ دیده شد

 

به همین دلیل، Let’sGoDigital آن را بازسازی کرده است. احتمال استفاده از طرحی مشابه این پتنت در نسخه نهایی Galaxy Z Fold Tab، چندان کم نیست. به همین ترتیب، به بررسی رندرهای نهایی و بازسازی شده این پتنت می‌پردازیم.

باز و بسته شدن Galaxy Z Fold Tab

باز و بسته شدن Galaxy Z Fold Tab

در ابتدا، طراحی کلی Galaxy Z Fold Tab را مشاهده می‌کنیم. این طراحی، در نگاه اول بسیار جذاب و قابل توجه است. از قاب جلویی دستگاه شروع می‌کنیم. در حالت بسته، Galaxy Z Fold Tab دارای نمایشگری با حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم است. همچنین خمیدگی لبه‌های قاب جلویی و نمایشگر، بیش‌تر از حالت عادی است. این موضوع، به دلیل یکسان بودن نمایشگر حالت بسته با حالت باز است. اما در حالت باز شده، شاهد وجود قابلیت دو بار تا شدن در این تبلت هستیم. به همین شکل، می‌توان شاهد وجود سه سایز در تبلت منعطف Galaxy Z Fold Tab بود. در حالت باز شده، لبه‌های نمایشگر تخت هستند و همچنان اثری از حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر دیده نمی‌شود.

دوربین سلفی این تبلت منعطف، در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. پنل نمایشگر نیز از نوع LTPO OLED خواهد بود. رفرش ریت این نمایشگر، حداقل ١٢٠ هرتز خواهد بود. مقاومت شیشه و بدنه این دستگاه، به مراتب بیش‌تر از نسل‌های قبلی است. همان طور که در این رندرها مشخص است، لولای منعطف این تبلت، به طرز چشمگیری پیشرفته‌تر از نمونه‌های نسل قبل شده است. فریم این دستگاه، از جنس فلز است. در رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ، اثری از وجود جک ٣.۵ میلی متری هدفون دیده نمی‌شود. درگاه Type-C در Galaxy Z Fold Tab تعبیه شده است. روشن یا خاموش بودن تمام قسمت‌های نمایشگر در حالت بسته، موضوعی است که مشخص نشده است.

رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ

اما به قاب پشتی می‌رسیم. قاب پشتی این دستگاه پریمیوم، ماژول دوربین اصلی دیده می‌شود. چینش این ماژول دوربین، مانند چینش دوربین اصلی گلکسی نوت ٢٠ است. در حالت بسته، شکافی در این تبلت باقی می‌ماند. ماژول دوربین اصلی نیز در همین شکاف تعبیه شده است. همچنین در این شکاف، یک ویژگی مهم دیگر وجود دارد. تبلت منعطف Galaxy Z Fold Tab، به طرز مسرت بخشی از نسل جدید قلم استایلس S-Pen پشتیبانی می‌کند. جایگاه قرارگیری این قلم، در همان شکاف و زیر ماژول دوربین است.

قاب پشتی Galaxy Z Fold Tab

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای قرارگیری این قلم در آن جایگاه، از یک قفل آهنربایی مشابه با سری Galaxy Tab S7 استفاده کرده است. بنابراین، به سادگی می‌توان گفت که این تبلت منعطف، یکی از نوآورانه‌ترین محصولات آینده سامسونگ خواهد بود و انتظارات از آن، بالا است. رنگ قاب پشتی دستگاه موجود در این رندرها، مشابه رنگ سبز گلکسی نوت ٢٠ است. اما تنوع رنگی این دستگاه، احتمالاً بیشتر خواهد بود. احتمال رونمایی از این محصول، در سال ٢٠۲٢ میلادی زیاد است. بر همین اساس، می‌توان انتظار رونمایی از این تبلت منعطف پرچمدار را در کنار سری Galaxy S22 داشت.

نظر شما در مورد رندر گلکسی Z Fold Tab سامسونگ چیست؟ آیا شما چنین طراحی را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که برچسب قیمتی این دستگاه، در چه بازه‌ای قرار می‌گیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

عجب چیز خفنی اگه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️