حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل بر روی تبلت پیکسل تاشو برای عرضه در سال آینده کار می‌کند

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

در طول سال گذشته، شاهد افزایش محبوبیت دستگاه‌های تاشو بوده‌ایم و بسیاری از تولیدکنندگان مختلف دستگاه‌های جدید و جذابی را در این دسته به بازار عرضه کردند. درحالی‌که گوشی‌های هوشمند تاشو درحال افزایش هستند، به‌نظر می‌رسد گوگل پس از معرفی گوشی تاشو Pixel Fold خود، به‌دنبال رونمایی از یک تبلت پیکسل تاشو است تا تنوع محصولات خود در این بخش را افزایش دهد.

تبلت پیکسل تاشو گوگل

این خبر توسط DigiTimes منتشر شده است که به‌نقل از منابع زنجیره تأمین اشاره می‌کند که یک تبلت تاشو درحال‌حاضر توسط گوگل درنظر گرفته شده است. علاوه‌بر این، نام اپل نیز در این گزارش به‌چشم می‌خورد، به این معنی که اگر این شرکت برنامه‌های خود را عملیاتی کند، ممکن است در آینده شاهد معرفی یک آیپد تاشو باشیم.

ذکر این نکته ضروری است که این محصولات درحال‌حاضر برنامه‌ریزی نشده‌اند و درعوض، فقط در مرحله ایده اولیه هستند. این منبع همچنین بیان می‌کند که اگر گوگل نیز برنامه تبلت تاشو خود را نهایی کند، ما می‌توانیم این دستگاه را در اوایل سال آینده شاهد باشیم، شاید حتی درجریان رویداد Google I/O 2024. اگر گوگل این دستگاه را معرفی کند، کاملاً منحصربه‌فرد خواهد بود و به‌عنوان این اولین تبلت اندرویدی تاشو شناخته می‌شود.

تبلت پیکسل تاشو گوگل

تبلت پیکسل تاشو گوگل

برای کسانی که طرفدار دستگاه‌های تاشو هستند، این شایعه بسیار هیجان‌انگیز است. برای گوگل، امسال سال بزرگی بود، زیرا این شرکت برخی از دستگاه‌های اصلی خود شامل پیکسل تبلت، پیکسل فولد و پیکسل 7a را معرفی کرده است. با نزدیک‌تر شدن به پایان سال، انتظار می‌رود گوگل گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 8 خود را نیز معرفی کند.

اگرچه Pixel Fold را نمی‌توان بهترین گوشی تاشو در کلاس خود درنظر گرفت، اما معرفی چنین گوشی هوشمندی مطمئناً یک گام رو‌به‌جلو در اکوسیستم اندروید است. این یک مزیت بزرگ برای دیگر سازندگان در این دسته خواهد بود و همچنین به توسعه محصولات جدید تاشو مانند تبلت یا حتی لپ‌تاپ‌ها نیز کمک شایانی می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون احتمال معرفی یک تبلت پیکسل تاشو از سوی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی