حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find N3 Flip با تراشه مدیاتک در Geekbench مشاهده شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

پیش بینی می‌شود که Find N3 Flip در آینده ای نزدیک به عنوان گوشی تاشو جدید اوپو معرفی شود. این تلفن هوشمند، در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که فایند ان۳ فلیپ از نظر میزان رم و تراشه به کار گرفته شده، مشابه Galaxy Z Flip 5 نخواهد بود.

اوپو Find N3 Flip با مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ و ۱۲ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

شایعه شده است که اوپو Find N3 Flip از نظر سرعت شارژ و عملکرد دوربین از Galaxy Z Flip 5 بهتر خواهد بود. با این حال، ممکن است که نماینده سامسونگ نیز مزیت هایی داشته باشد. دستگاهی با شماره مدل PHT110، در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. ادعا می‌‌شود که این شماره مدل، مربوط به Oppo Find N3 Flip خواهد بود. بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو را فاش می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه، از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ برخوردار خواهد بود.

داده های گیک بنچ

تراشه Dimensity 9200، پرچمدار اوایل سال میلادی مدیاتک با حداکثر فرکانس ۳.۰۵ گیگاهرتز است. این تراشه را با Dimensity 9200 Plus با حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز اشتباه نگیرید. حتی Oppo Find N2 Flip نیز از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس برخوردار بود. البته علیرغم استفاده از تراشه ای قدیمی تر، گفته می‌شود که Find N3 Flip از ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. این میزان، نسبت به حافظه رم ۸ گیگابایتی زد فلیپ ۵ یک برتری محسوب می‌شود.

طرح شماتیک و مشخصات اوپو Find N3 Flip فاش شد

همان طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ به کار گرفته شده در اوپو فایند ان۳ فلیپ، نیم نسل از Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy به کار گرفته شده در زد فلیپ ۵، عقب تر است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو به طور پیش‌فرض از رابط کاربری ColorOS 13 برخوردار بوده و در اواخر آگوست (اوایل شهریور) معرفی شود.

نظر شما درباره اوپو فایند ان۳ فلیپ چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند نماینده سامسونگ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی