حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find N3 Flip با شارژر ۶۷ وات گواهی 3C را دریافت کرد + مشخصات احتمالی این گوشی

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

چندی پیش، گوشی هوشمند تاشو اوپو Find N3 Flip با شماره مدل PHT110، موفق به دریافت تاییدیه MIIT چین شد. هم اکنون، این دستگاه گواهینامه 3C را دریافت کرده است. گواهی مذکور، توان شارژر این تلفن هوشمند را فاش می‌کند.

ممکن است که اوپو Find N3 Flip از همان شارژ سریع ۴۴ واتی مشابه نسل قبل پشتیبانی کند

همانطور که در تصویر پایین می‌توان مشاهده کرد، اوپو Find N3 Flip احتمالاً با شارژر VCB7CACH / VCB7CBCH عرضه خواهد شد. لیست گواهینامه 3C تایید می‌کند که این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو با شارژر ۶۷ واتی ارائه خواهد شد. Find N2 Flip در دسامبر سال گذشته میلادی در چین و اوایل امسال، در بازار جهانی عرضه شد. با وجود آنکه این تلفن هوشمند با شارژر ۸۰ واتی عرضه می‌شود، اما تنها از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. از این رو، مشخص نیست که Find N3 Flip از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد یا به همان ۴۴ وات نسل قبل محدود خواهد ماند.

اوپو فایند ان۳ فلیپ در میان داده های 3C

مشخصات اوپو فایند ان۳ فلیپ فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو، مشخصاتی مشابه نسل قبل دارد. البته این مدل جدیدتر دارای یک دوربین تله فوتو خواهد بود. انتظار می‌رود که Oppo Find N3 Flip از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 برای دوربین اصلی استفاده کند. دوربین اولترا واید این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله فوتو آن نیز، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که N3 Flip از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

اوپو فایند ان۳ فلیپ از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود

همان طور که وب‌سایت Thetechoutlook اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو احتمالا دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر خارجی این دستگاه نیز اندازه ۳.۲۶ اینچی دارد. سنسور اثر انگشت Find N3 Flip بر روی فریم کناری قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند تاشو را تأمین کند.‌ این دستگاه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود.

طراحی گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip را در یک رندر غیررسمی ببینید

نظر شما درباره Oppo Find N3 Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی