حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Reno 12 اوپو با تراشه های مدیاتک از راه می‌رسد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

تنها یک ماه پس از رونمایی جهانی سری Reno 11، شایعاتی درباره جانشین این تلفن های هوشمند به بیرون درز کرده است. در ادامه نگاهی به مشخصات فاش شده سری Reno 12 اوپو خواهیم انداخت.

سری اوپو Reno 12 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و قابلیت زوم ۲ برابری اپتیکال معرفی می‌شوند

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که اوپو رینو ۱۲ استاندارد از تراشه مدیاتک به نام MTK 24M برخوردار خواهد بود. متاسفانه هنوز نام دقیق چیپست در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران برسد. عضو دیگر این سری، اوپو رینو ۱۲ پرو است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ (MTK DX-2) مجهز خواهد شد. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و در نسخه های ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است.

Oppo Reno 12 Pro

شایعه شده است که دو عضو سری اوپو Reno 12 به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهند بود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این دو گوشی هوشمند، دارای لبه های خمیده هستند. گفته می‌شود که سری رینو ۱۲ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز می‌شوند. دوربین های دیگر وضوح ۸ و ۵۰ مگاپیکسلی دارند. انتظار می‌رود که این دو دستگاه، قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهند. البته ممکن است در مشخصات نهایی، تغییراتی وجود داشته باشد. گفته می‌شود که اوپو Reno 12 و Reno 12 Pro از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار برخوردار خواهند بود.

قیمت Oppo Reno 12 و Reno 12 Pro به بیرون درز کرده است

از دیگر مشخصات شایعه شده می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری، استاندارد IP65 و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود که این تلفن های هوشمند آینده اوپو در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳ رونمایی شوند. همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، احتمالا Reno 12 با قیمت حدود ۴۹۹ دلار وارد بازار شده و Reno 12 Pro قیمتی در حدود ۷۹۹ دلار خواهد داشت.

اوپو رنو 11 و رنو 11 پرو به‌ترتیب با Dimensity 8200 و Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شدند

نظر شما درباره سری Oppo Reno 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی