حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح شماتیک و مشخصات اوپو Find N3 Flip فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر، شایعات

در دسامبر ۲۰۲۲ بود که اوپو از گوشی Find N2 Flip در کشور چین رونمایی کرد. در اوایل سال جاری میلادی نیز، این دستگاه در بازار جهانی عرضه شد. هم اکنون گفته می‌شود که جانشین این تلفن هوشمند تاشو در دست توسعه است. هم اکنون، بازه زمانی معرفی، طرح شماتیک و مشخصات اوپو Find N3 Flip به بیرون درز کرده است.

طرح شماتیک اوپو Find N3 Flip فاش شد: طراحی نسبتاً مشابه با نسل قبل

چندی پیش، مشخصات کلیدی و رندر اوپو فایند ان۳ فلیپ به بیرون درز کرد. پس از آن مشخص شد که اطلاعات فاش شده، دقیق نبودند. طرح شماتیک فاش شده از این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو، نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک ماژول دوربین دایره ای شکل بوده، که سه لنز را درون خود جای خواهد داد. سایر قسمت ها، طراحی مشابه Find N2 Flip دارند. در نسل قبلی، دو لوگوی Oppo و Hasselblad، در قسمت پایینی این تلفن هوشمند تاشو قرار گرفته بودند. هم اکنون اما لوگوی Hasselblad، در ماژول دایره ای شکل دوربین دیده می‌شود. لوگو اوپو نیز همانند قبل، در قسمت پایینی قاب پشتی خودنمایی می‌کند.

شماتیک Oppo Find N3 Flip

مشخصات فاش شده فایند ان۳ فلیپ، نشان دهنده ۳ تغییر اساسی در مقایسه با نسل قبل است. اول آنکه گفته می‌شود صفحه نمایش کاور این تلفن هوشمند، به سه اینچ کاهش پیدا خواهد کرد. این موضوع احتمالا باعث تعجب شما نیز می‌شود. زیرا نسل قبلی Find N3 Flip، دارای نمایشگر کاور ۳.۲۶ اینچی بود. رقیب های این گوشی هوشمند همانند موتورولا ریزر ۴۰ اولترا و گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ، صفحه نمایش بیرونی بزرگتری دارند. گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی هوشمند تاشو آینده اوپو از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود. دوربین اولترا واید این دستگاه نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است.

مطابق با گزارش Gizmochina، اوپو فایند ان۳ فلیپ از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این تلفن هوشمند، چندی پیش با همین توان شارژر در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده بود. متاسفانه در این گزارش، اشاره ای به تراشه، رم و حافظه ذخیره سازی این گوشی تاشو نشده است. گفته می‌شود که Oppo Find N3 Flip به یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LTPO AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. طرح شماتیک اوپو Find N3 Flip، معتبر به نظر می‌رسد. اما نمی‌دانیم که مشخصات فاش شده این گوشی هوشمند تاشو، چقدر با واقعیت مطابقت خواهد داشت.

اوپو Find N3 Flip با شارژر ۶۷ وات گواهی 3C را دریافت کرد + مشخصات احتمالی این گوشی

کمتر از یک ماه تا رونمایی اوپو فایند ان۳ فلیپ مانده است

گزارشی که منتشر شده نشان می‌دهد اوپو فایند ان۳ فلیپ، تا پایان ماه جاری میلادی (اوایل شهریور) در کشور چین معرفی خواهد شد. پیش بینی می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو در ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اوایل مهر)، برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شود.

با توجه به طرح شماتیک و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره این گوشی تاشو آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی