حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید اوپو Find N3 Flip به اشتراک گذاشته شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر، شایعات

اوپو Find N2 Flip اولین گوشی تاشو صدفی اوپو بود که با Galaxy Z Flip 4 سامسونگ به رقابت پرداخت. هم اکنون اما زمان رونمایی از نسل آینده این تلفن هوشمند تاشو رسیده است. رندر های جدید اوپو Find N3 Flip که توسط Pricebaba و Digital Chat Station، به اشتراک گذاشته شده اند، ظاهری به روز تر از رندر منتشر شده در اوایل سال جاری دارند.

رندر جدید اوپو Find N3 Flip طراحی متفاوت ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

بزرگترین تغییر رندر های جدید اوپو Find N3 مربوط به ماژول دوربین می‌‌شود. هم اکنون، سه لنز دوربین این گوشی هوشمند تاشو درون یک ماژول دایره ای شکل قرار گرفته اند و لوگو Hasselblad نیز در میان آن ها دیده می‌شود. صفحه نمایش کاور Find N3 Flip همانند نسل قبل بوده و شکل و اندازه مشابهی دارد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو آینده اوپو از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LTPO AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار بود. نمایشگر بیرونی این دستگاه نیز احتمالا اندازه ۳.۲۶ اینچی دارد.

رندر جدید Oppo Find N3 Flip

رندر قدیمی اوپو فایند ان۳ فلیپ

همان طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی اوپو فایند ان۳ فلیپ دیده می‌شود. گفته می‌شود که دوربین اصلی این تلفن هوشمند تاشو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور سونی IMX890 برخوردار بوده و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. برای این گوشی تاشو، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

رندری که هفته گذشته از سوی Pricebaba منتشر شد

همان طور که وب‌سایت GSMArena در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که Oppo Find N3 Flip به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار باشد. این دستگاه از رابط کاربری ColorOS 14 استفاده خواهد کرد. این تلفن هوشمند تاشو از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این توان شارژ سریع، پیشرفت بزرگی است. زیرا که Oppo Find N2 Flip تنها از شارژر ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد.

اوپو Find N3 Flip با شارژر ۶۷ وات گواهی 3C را دریافت کرد + مشخصات احتمالی این گوشی

با توجه به رندر و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره Oppo Find N3 Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی