حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ امکان اضافه کردن چند حساب را برای کاربران بتا فراهم کرد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ پس از اتمام مرحله آزمایشی ویژگی اضافه کردن چند حساب به اپلیکیشن پیامرسان خود که از ماه ژوئن آغاز شده بود، اکنون انتشار این قابلیت را برای کاربران بتا آغاز کرده است. بر اساس گزارش اخیر WABetaInfo، کاربران منتخب بتا اکنون به این ویژگی دسترسی دارند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک برای تمامی کاربران ارائه شود.

اضافه کردن چند حساب به واتس اپ

آخرین نسخه بتا WhatsApp برای اندروید، نسخه 2.23.17.8، قابلیت اضافه کردن چندین حساب را برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا معرفی می‌کند. برای افزودن یک حساب کاربری جدید، کاربران می‌توانند به‌سادگی روی نماد پیکان واقع در کنار دکمه کد QR ضربه بزنند.

این منو همچنین جابجایی یکپارچه بین حساب‌های مختلف را تسهیل می‌کند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که حساب‌های جدید اضافه‌شده در دستگاه فعال می‌مانند تا زمانی که کاربر تصمیم بگیرد به‌طور کامل از سیستم خارج شود.

اضافه کردن چند حساب به واتس اپ

اضافه کردن چند حساب به واتس اپ

این ویژگی برای ساده‌سازی تجربه کاربران با فعال کردن ادغام چت‌های خصوصی، مکالمات کاری و سایر چت‌ها در یک برنامه طراحی شده است. این عملکرد تضمین می‌کند که مکالمات و اعلان‌ها برای هر حساب، جداگانه نگهداری می‌شوند. این امر نیاز به چندین دستگاه یا برنامه‌های موازی را هنگام جابجایی بین حساب‌ها از بین می‌برد.

علاوه‌بر این، این به‌روزرسانی فرآیند مدیریت چندین حساب در یک دستگاه را ساده می‌کند. به‌جای پیکربندی حساب‌های واتس اپ جداگانه در هر دستگاه، کاربران می‌توانند به‌راحتی از یک برنامه در دستگاه اصلی خود برای دسترسی و جابجایی بین حساب‌های مختلف استفاده کنند.

درحالی‌که ویژگی چند حساب درحال‌حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا که به آخرین نسخه بتا واتس اپ برای اندروید به‌روزرسانی کرده‌اند، قابل‌دسترسی است، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار گیرد.

نظر شما درباره قابلیت اضافه کردن چندین اکانت به اپلیکیشن واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی