حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه کردن چند اکانت به واتس اپ ممکن خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شاید خیلی از کاربران تنها یک حساب کاربری در پیام‌رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. با این حال تعدادی از ما و به دلایل مختلف چندین حساب کاربری در پلتفرم‌های مذکور داریم. متاسفانه Whatsapp یکی از پیام‌رسان‌هایی است که از مدیریت چند حساب کاربری در یک نرم‌افزار پشتیبانی نمی‌کند. خبر خوب این‌که اضافه کردن چند اکانت به واتس اپ  به‌زودی ممکن خواهد شد.

اضافه کردن چند اکانت به واتس اپ

طبق گزارش WABetaInfo، پیام‌رسان واتس‌اپ روی پشتیبانی از چند حساب کاربری در نسخه اندروید کار می‌کند، به‌روزرسانی‌ای که به شما امکان می‌دهد بین حساب‌های کاربری مختلف خود، جابجا شوید.

به نظر می‌رسد این ویژگی درست مانند جابه‌جا شدن بین حساب‌های کاربری دیگر اپلیکیشن متا یعنی اینستاگرام انجام می‌شود. با نمایش یک پاپ‌آپ در پایین نرم‌افزار واتس اپ به شما حساب‌های فعلی و گزینه اضافه کردن حساب جدید نشان داده خواهد شد.

واتس اپ بتا و قابلیت اضافه کردن چند حساب کاربری

واتس اپ بتا و قابلیت اضافه کردن چند حساب کاربری

هر حساب جدید در دستگاه شما ذخیره می شود و البته می توانید هر لحظه‌ای که خواستید از آن خارج شوید. اگر شماره کاری و شخصی متفاوتی دارید یا می‌خواهید ویژگی‌های جدید مانند کانال‌ها را در حسابی مجزا امتحان کنید، ممکن است پشتیبانی از چند حساب مفید باشد.

متاسفانه هنوز مشخص نیست این آپدیت چه زمانی نهایی می‌شود و چه زمانی برای همه کاربری در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره قابلیت جدید Whatsapp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)