حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی ویوو X100 از تراشه ضعیف تری نسبت به نسخه چین برخوردار است

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

پس از عرضه موفق سری X90 در سال گذشته، هم اکنون این کمپانی در حال توسعه گوشی های پرچمدار سری X100 است. انتظار می‌رود که این سری از تلفن های هوشمند ویوو در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی و در کشور چین معرفی شوند. در حال حاضر، گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جهانی ویوو X100 از تراشه ضعیف تری نسبت به نسخه چین استفاده خواهد کرد.

نسخه جهانی ویوو X100 از تراشه سری دیمنسیتی ۸ مدیاتک برخوردار است

گفته می‌شود که نسخه جهانی ویوو X100 5G دارای شماره مدل V2308 بوده و از یک صفحه نمایش AMOLED برخوردار خواهد بود. نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تطبیقی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش در بازار جهانی عرضه خواهد شد. هم اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جهانی Vivo X100 5G از تراشه مدیاتک سری Dimensity 8 برخوردار خواهد بود. شایعاتی منتشر شده که ادعا می‌کند نسخه چینی این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ برخوردار است.

Vivo X90

این اختلاف بین نسخه جهانی و نسخه چین، احتمالا یک استراتژی برای کاهش هزینه خواهد بود. این استراتژی همچنین به کاربران جهانی این انگیزه را می‌دهد که به جای انتخاب مدل استاندارد، به سراغ Vivo X100 Pro بروند. البته لازم است که دقت کنید، تمام اطلاعات فاش شده در حد حدس و گمان هستند و هنوز باید منتظر تایید رسمی از سوی ویوو بمانیم.

ویوو +X100 Pro با سنسور 200 مگاپیکسلی سفارشی لنز پریسکوپی و زوم 10 برابر بار دیگر گزارش شد

به جز تراشه، برخی دیگر از مشخصات Vivo X100 نیز منتشر شده است. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در دو نسخه با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده ویوو به طور پیش‌فرض از چهاردهمین نسخه اندروید برخوردار باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی