حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو Y27 5G با دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک رسما معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ویوو

سری گوشی‌های Y برند ویوو شامل مجموعه دستگاه‌های اقتصادی آن می‌شود. امروز یک نمونه اقتصادی آن با تراشه 5G جدید مدیاتک رونمایی شده است. گوشی ویوو Y27 5G با دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک عرضه خواهد شد.

گوشی ویوو Y27 5G

ویوو وای ۲۷ دارای یک نمایشگر LCD در اندازه 6.44 اینچی با ناچ قطره‌طور است. این پنل وضوح FHD+ و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد. دکمه قفل به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل می‌کند و پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مربعی است.

در بخش دوربین، Vivo Y27 5G دارای یک دوربین دوگانه روی قاب پشتی است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

در قلب این دستگاه یک تراشه مدیاتک Dimensity 6020 تجهیز شده است. تراشه مذکور با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم همراه می‌شود و امکان افزایش این مقادیر با حافظه رم مجازی موجود بوده و فقط یک مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن پیش‌بینی شده است.

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، بر روی سیستم‌عامل Funtouch 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گزینه های اتصال در Vivo Y27 5G شامل 5G، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری، WiFi، بلوتوث و NFC است.

گوشی Vivo Y27 5G در رنگ‌های مشکی و بنفش ارائه می‌شود. درباره قیمت و زمان عرضه اطلاعاتی ارائه نشده است.

نظر شما درباره گوشی ویوو Y27 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)