حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات صرافی های ارزهای دیجیتال در گوگل آغاز می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

گوگل در جدیدترین به روزرسانی سیاست تبلیغاتی خود برای بیت کوین و صنعت رمزارزها و شرکت های وابسته به آن، پروسه صدور مجوز برای تبلیغات صرافی های ارزهای دیجیتال را مشخص کرد. طی یک دهه اخیر، گوگل و فیس بوک بازار تبلیغات آنلاین را تحت سلطه خود درآورده اند. این دو شرکت هر دو تبلیغات برای ارزهای دیجیتال را در سال 2018 ممنوع اعلام کردند؛ هرچند از آن زمان تاکنون، شماری از این محدودیت ها برداشته شده است.

تبلیغات صرافی های ارزهای دیجیتال در گوگل

در ایالات متحده و ژاپن، مشاغل مربوط در صورتی می توانند تبلیغات صرافی های ارزهای دیجیتال را در گوگل قرار دهند که محصولات و تبلیغات ارائه شده با قوانین محلی و استانداردهای این صنعت مطابقت داشته باشند و حساب کاربری توسط گوگل تأیید شده باشد.

اکنون، این غول فناوری قوانین را برای صدور مجوز به روشنی شرح داده است. برای دریافت آگهی یک صرافی یا کیف پول رمزنگاری در گوگل، یک شرکت باید در FinCEN به عنوان یک تجارت خدمات پولی و حداقل در یک ایالت، به عنوان انتقال دهنده پول، یا فقط در یک نهاد بانکی مجاز فدرال یا ایالتی ثبت شده باشد.

گوگل

گوگل

به نقل از decrypt، مشاغل باید از الزامات قانونی مربوطه، از جمله الزامات محلی، چه در سطح ایالتی و چه فدرال، پیروی کنند و اطمینان حاصل کنند که تبلیغات و صفحه های اصلی آن ها با تمام خط مشی های Google Ads مطابقت دارند. گوگل کلیه تبلیغات مربوط به پروتکل های دیفای و عرضه اولیه ICO و همچنین سرویس های مرتبط با دیفای مانند وام های رمزنگاری، استخرهای نقدینگی توکن، DApp های غیرمجاز و کیف پول های بدون میزبان unhosted را نیز ممنوع کرده است.

آن دسته از صرافی های رمزنگاری شده ای که تحت قوانین فعلی مورد تایید گوگل هستند باید در تیر و مردادماه برای دریافت مجوز دوباره درخواست بدهند. قوانین جدید از روز 12 مرداد امسال اجرایی می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی