حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.0 برای این گوشی های محبوب سامسونگ عرضه نمی‌شود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، سامسونگ

مهم نیست که پشتیبانی نرم افزاری یک شرکت چقدر خوب باشد. هیچ دستگاهی برای همیشه موفق به دریافت آپدیت نخواهد شد. سرانجام زمانی فرا خواهد رسید که یک گوشی، دیگر به روز رسانی ها را دریافت نکند. برخی از تلفن های هوشمند محبوب سامسونگ، آپدیت One UI 6.0 (اندروید ۱۴) را دریافت نخواهند کرد.

کدام گوشی و تبلت های سامسونگ آپدیت One UI 6.0 را دریافت نمی‌کنند؟

سامسونگ خط مشی پشتیبانی نرم افزاری خود را از دو به سه سال ارتقا داده است. این شرکت همچنین برای برخی از تلفن های هوشمند خود تا چهار سال آپدیت اساسی اندروید را عرضه می‌کند. به طور خلاصه، سری Galaxy S21 (از جمله S21 FE) و هر پرچمدار سری S که بعد از آن عرضه شده، شرایط دریافت چهار سال ارتقاء سیستم عامل را دارد. این موضوع در مورد گلکسی A33، گلکسی A53، گلکسی A73 و مدل های بعدی نیز صدق می‌کند. در ادامه به ذکر نام گوشی های هوشمند سامسونگ خواهیم پرداخت که دیگر آپدیت One UI 6.0 (اندروید ۱۴) را دریافت نمی‌کنند.

Galaxy A32

اندروید ۱۳، آخرین به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی ها و تبلت هایی خواهد بود که نام آن ها در ادامه می‌آید. این دستگاه‌های سامسونگ اندروید 14 و One UI 6.0 را دریافت نخواهند کرد. اما لازم به ذکر است که همچنان وصله های امنیتی برای آن ها عرضه می‌شود. اگر دستگاه شما نسخه قدیمی تر از اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و در لیست نیست، اندروید ۱۴ را نیز دریافت نخواهد کرد. سامسونگ زمان انتشار به روز رسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را مشخص نکرده است. اما اگر این شرکت برنامه ریزی مانند سال گذشته داشته باشد، آپدیت چهاردهمین نسخه اندروید باید قبل از پایان سال ۲۰۲۳ برای گوشی‌ها و تبلت‌ های منتخب گلکسی ارائه شود.

این گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۴ نخواهند شد:

گلکسی S10 Lite

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 / S20+ / S20 Ultra

گلکسی Note 10 Lite

گلکسی Note 20 / Galaxy Note 20 Ultra

گلکسی Z Flip (LTE/5G)/ گلکسی Z Fold 2

گلکسی A22 (LTE/5G)/ گلکسی A32 (LTE/5G)/ گلکسی A51 / A71

گلکسی Tab A8 / Galaxy Tab A7 Lite/ Tab S6 Lite (2020)/ گلکسی Tab S7 / گلکسی Tab S7+

Galaxy Tab S7

انتظار می‌‌رود که گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا اولین گوشی هایی باشند که به روز رسانی اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 را دریافت می‌کنند. پس از آن پرچمداران قدیمی‌تر سری S به همراه گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 موفق به دریافت این آپدیت خواهند شد. همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، گوشی های تاشو آینده سامسونگ احتمالا به طور پیش‌فرض از رابط کاربری One UI 5.1.1 برخوردار خواهند بود.

نسخه بتا One UI 6 سری گلکسی S23 اواخر تیر ارائه می‌شود

 

نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر انتشار رابط کاربری جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی