حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی Tab A7 Lite عرضه خواهد شد؟

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

چند روز پیش آپدیت One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ برای Galaxy Tab A7 Lite منتشر شد. در ابتدا گمان می‌کردیم که به روزرسانی مذکور، آخرین آپدیت بزرگ برای این تبلت مقرون به صرفه سامسونگ خواهد بود. هم اکنون اما گفته می‌شود که آپدیت اندروید ۱۴ به همراه One UI 6 در ماه های آینده برای گلکسی Tab A7 Lite ارائه می‌شود.

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی Tab A7 Lite در حال آزمایش است

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آزمایش داخلی آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی Tab A7 Lite است. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید با نسخه فریمور T225XXU4DWI4 توسط این غول فناوری کره جنوبی در حال آزمایش داخلی است. آخرین نسخه نرم افزار برای این تبلت که به صورت عمومی منتشر شده One UI 5.1.1 بوده و دارای نسخه فریمور T225XXU4CWI2 است.

Tab A7 Lite

مطابق با گزارش SamMobile، وقتی به نسخه فریموری که در حال آزمایش است نگاه می‌کنید، الفبای چهارم از سمت راست D است که جدیدتر از حرف C در فریمور فعلی است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا در آینده یک به روزرسانی بزرگ برای Galaxy Tab A7 Lite ارائه خواهد شد. از آنجایی که هیچ نسخه جدیدی بین One UI 5.1.1 و One UI 6.0 وجود ندارد، ما معتقدیم که سامسونگ در حال آزمایش آپدیت One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ بر روی گلکسی Tab A7 Lite است.

نگاهی به تغییرات One UI 6

برای مدت طولانی سامسونگ بدترین ایموجی ها را داشت. هم اکنون اما ایموجی ها در نسخه بتا One UI 6.0 رنگ تازه ای گرفتند و فوق‌العاده به نظر می‌رسند. ایموجی های جدید این شرکت حتی از گوگل نیز پیشی گرفته و بسیار گویا هستند. برای ایجاد این هوای تازه، سامسونگ فونت مورد استفاده در سراسر سیستم را نیز به روز کرده است. اپلیکیشن هواشناسی نیز در نسخه جدید One UI به روز شده است. نسخه قبلی که در One UI 5 وجود داشت، دارای یک بخش بزرگ «اخبار» بود. در این قسمت ویدئو های مربوط به آب و هوا به اشتراک گذاشته میشد. اما مشکل این بود که ویدئو ها هرگز کیفیت خوبی نداشتند و به منطقه شما نیز مرتبط نبودند.

سامسونگ در One UI 6 نحوه نمایش وضعیت حافظه داخلی را پس از سردرگمی فراوان کاربران تغییر می‌دهد

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ برای این تبلت مقرون به صرفه خود آپدیت One UI 6 را عرضه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی