حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجهیز گلکسی A25 سامسونگ به اندروید ۱۴ و One UI 6.0 پیش‌فرض محتمل است

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

این‌که نسخه پیش‌فرض سیستم‌عامل و رابط کاربری محصول اندرویدی شما چه باشد، مهم است. چرا که تمام تعهدات آپدیت آن شرکت برمبنای همین مشخصات ادامه پیدا خواهد کرد. اگر به فکر خرید یک گوشی اقتصادی از سامسونگ هستید، به تارگی می‌شنویم که تجهیز گلکسی A25 به اندروید ۱۴ و One UI 6.0 پیش‌فرض محتمل است.

احتمال تجهیز گلکسی A25 به اندروید ۱۴ و One UI 6.0 پیش‌فرض

گوشی ارزان قیمت آینده سامسونگ به تازگی در تست آنلاین HTML5 رصد شده است، جایی که با استفاده از مرورگر اینترنت نسخه 22.0 سامسونگ امتیاز مرورگر 520 را کسب می‌کند.

مهمتر از آن، این بنچمارک شماره مدل SM-A256B را مجدداً تأیید کرد. همچنین به ما می‌گوید که گلکسی A25 در حال حاضر اندروید 14 را اجرا می کند. این نسخه از سیستم عامل گوگل با رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ عرضه می‌شود.

بنچمارک گلکسی A25 سامسونگ

بنچمارک گلکسی A25 سامسونگ

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه گلکسی A25 توسط سامسونگ وجود ندارد. با این حال گزارش‌های مختلف مثل یک پازل تصویر کلی محصول مورد نظر را برای ما هویداتر می‌کنند.

طبق بنچمارک Geekbench، گلکسی A25 از تراشه Exynos 1280 قدرت می گیرد. این تراشه در اوایل سال 2022 عرضه و در گلکسی A53 استفاده شد. در بخش پردازش مرکزی یا CPU دارای چهار هسته Cortex-A78، چهار هسته Cortex-A55 و یک پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 MP4 است.

این دستگاه در نتیجه Geekbench با 8 گیگابایت رم همراه بوده اما می‌تواند مدل‌هایی با حافظه رم کمتر هم داشته باشد.

همچنین گزارشی درباره مشخصات دوربین گلکسی ای ۲۵ وجود داشت. ظاهراً این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. سخت افزار تصویربرداری ممکن است شبیه به A24 باشد اما ارتقا تراشه و رابط‌کاربری می‌تواند انتظار پیشرفت حداقلی را برای ما ایجاد کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A25 سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)