حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تغییر در ظاهر رابط کاربری One UI 6.0 نسخه آلفا را ببینید

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مراحل توسعه یک سیستم‌عامل یا رابط کاربری و حتی نرم‌افزار یا بازی، چندین سطح دارد. مراحل آزمایشی محدود داخلی تا بررسی نسخه‌های آزمایشی عمومی، سپس عرضه محدود و در نهایت عرضه عمومی. هنوز تا عرضه نهایی One UI 6.0 سامسونگ که بر مبنای اندروید ۱۴ توسعه پیدا خواهد کرد، فاصله قابل توجهی داریم. با این حال به لطف یک توسعه‌دهنده کنجکاو می‌توانید اولین تغییر در ظاهر رابط کاربری One UI 6.0 نسخه آلفا را ببینید.

تغییر در ظاهر رابط کاربری One UI 6.0 نسخه آلفا

یکی از تغییرات عمومی که در رابط کاربری هر نسل یا سیستم‌عامل‌ها اتفاق می‌افتد، بزرگ یا کوچک‌شدن آیکون و المان‌هاست. یا مثلا توپر و توخالی شدن برخی گزینه‌ها را می‌توان از دیگر موارد دانست. آنطور که اکانت توییتری @tarunvats33 ادعا می‌کند، اولین تغییر ظاهری رابط کاربری وان‌یوآی ۶ را می‌توان در بزرگ‌شدن آیکون و المان‌های نوتیفیکیشن‌بار/تنظمیات سریع دانست.

برای درک بهتر این تغییر می‌توانید به تصویر متحرک زیر نگاه کنید:

این تغییر بر اساس بیلد S918BXXU1BWE2 مربوط به گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ عنوان می‌شود. این بیلد در مرحله تست آلفا به سر می‌برد. در نتیجه باید توجه داشته باشید که شاید این تغییر در نسخه نهایی لحاظ نشود. با این حال شاید گزینه‌ای برای شخصی‌سازی در نظر گرفته شود اما در حال حاضر چیزی قطعی نیست.

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که سامسونگ تست One UI 6.0 برپایه اندروید 14 را بر روی برخی از پرچمداران گلکسی آغاز کرده است. به همین دلیل باید طی هفته‌های جاری اطلاعات بیشتری درباره آن به بیرون درز کند.

ما در حال حاضر می‌دانیم آپدیت One UI 6.0 سامسونگ یک مشکل بزرگ را در گوشی‌های سامسونگ برطرف می‌کند. این مشکل مربوط به مدیریت منابع در پس‌زمینه و رفع کردن آن با پیروی از استانداردهای گوگل خواهد شد.

آپدیت One UI 6.0 سامسونگ یک مشکل بزرگ را در گوشی‌های سامسونگ برطرف می‌کند

اگر گوشی سامسونگ دارید، بدی نیست بدانید که آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ برای این گوشی ها عرضه نخواهد شد. البته این لیست هنوز رسمی و نهایی نیست اما بر اساس تجربه می‌توان گفت که به احتمال بالایی این دستگاه‌های گلکسی آپدیت Android 14 را دریافت نمی‌کنند.

آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ برای این گوشی ها عرضه نخواهد شد: در حسرت One UI 6.0

شما از برند سامسونگ دستگاهی دارید؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۴ آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)