حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست واقعیت ترکیبی اوپو با +Snapdragon XR2 معرفی شد: Oppo MR Glass Developer Edition

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، گجت‌های پوشیدنی

شاید فکر کنید اوپو با نزدیک‌شدن به WWDC 2023 اپل و احتمال رونمایی از هدست این برند، تصمیم گرفته خیلی ناگهانی به این بازار ورود کند. اما حقیقت این است که طی سالیان اخیر این برند به صورت منظم روی هدست‌های مختلف کار کرده و نمونه‌های متفاوتی دارد. مثلا پاییز ۱۳۹۹ بود که عینک واقعیت افزوده اوپو AR Glass 2021 معرفی شد. پاییز ۱۴۰۰ با عینک هوشمند اوپو Air Glass آشنا شدیم و پاییز ۱۴۰۱ عینک Air Glass 2 رونمایی شد. اواخر بهار ۱۴۰۲ هستیم و اوپو هدست واقعیت ترکیبی خود را با تراشه +Snapdragon XR2 معرفی کرده است، محصولی که Oppo MR Glass Developer Edition نام دارد.

هدست واقعیت ترکیبی Oppo MR Glass Developer Edition

اوپو هدست شیشه‌ای واقعیت ترکیبی (MR) خود را در “نمایشگاه جهانی افزوده” یا AWE 2023 معرفی کرد. این هدست از چیپست +Snapdragon XR2 کوالکام استفاده می‌کند و در اواخر سال جاری به عنوان کیت توسعه Snapdragon Spaces در چین در دسترس خواهد بود.

Oppo MR Glass Developer Edition

Oppo MR Glass Developer Edition

این هدست دارای قابلیت “عبور ویدیوی دوچشمی” یا VPT با لنزهای پنکیک، دوربین دوگانه RGB جلو و رفرش‌ریت 120 هرتز است. رابط کاربری این هدست توسط دو دسته حلقه‌ای‌شکل کنترل می‌شود.  شارژ سریع SuperVOOC اختصاصی و نمایشگر ضربان قلب نیز دارد. Oppo MR Glass از نیمه دوم سال جاری از طریق EnlightXR در چین توزیع خواهد شد.

هنوز درباره قیمت یا مشخصات نمایشگر و دیگر موارد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نظر شما چیست؟ پس از رونمایی هدست اپل قرار است بازار به این سمت پیش برود؟ شاید حتی قبل از آن این اتفاق افتاده است! چرا که هدست جدید متا نیز همین حالا رونمایی شده که در مطلب بعدی با آن آشنا خواهیم شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)