حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو عینک هوشمند Air Glass 2 را رسما معرفی کرد: سبک و بادوام به‌همراه ویژگی‌های برجسته

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، واقعیت افزوده (AR)

اوپو اولین روز از رویداد فناوری سالانه خود، Inno Day 2022، را با پخش آنلاین برگزار کرد. این رویداد با عنوان «توانمندسازی آینده‌ای بهتر» از فناوری‌های جدیدی که به‌عنوان بخشی از چهار ابتکار هوشمند اوپو توسعه یافته است، برگزار شده که شامل سرگرمی هوشمند، بهره‌وری هوشمند، سلامت هوشمند و یادگیری هوشمند می‌باشد. یکی از فناوری‌هایی که امروز و درجریان این رویداد معرفی شد، نسل دوم عینک هوشمند اوپو با نام Air Glass 2 است که اکنون سبک‌تر و بادوام‌تر شده و ویژگی‌های بیشتری را نیز به‌همراه دارد.

عینک هوشمند Air Glass 2 اوپو

اوپو در رویداد فناوری سالانه خود، Oppo Inno Day 2022، از عینک Air Glass 2 رونمایی کرد. این عینک یک محصول سبک‌وزن و بادوام مخصوص فناوری واقعیت افزوده (AR) با وزن تقریباً 38 گرم است. این عینک همچنین از ویژگی‌های تصحیح تصویر و شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کند و ازنظر طراحی، تقریباً از عینک‌های معمولی قابل‌تشخیص نیست.

Air Glass 2 به کاربران امکان تماس تلفنی و ترجمه آنی را می‌دهد و همچنین می‌تواند با خدمات ناوبری مبتنی‌بر لوکیشن کاربران استفاده شود. عینک جدید اوپو همچنین می‌تواند توسط افراد دارای اختلالات شنوایی برای تبدیل صداها به متن استفاده شود.

Air Glass 2 به‌دنبال عرضه Oppo Air Glass در دسامبر سال گذشته معرفی شده است. اولین نسل از Air Glass از یک راه‌حل تقسیم تک‌چشمی استفاده می‌کرد، با یک قاب قابل تنظیم که می‌تواند با لنزهای نوری مختلف سازگار شود. وزن بدنه اصلی Air Glass 2 کمتر از 30 گرم و ضخامت لنز آن تنها 1.3 میلی‌متر است.

عینک هوشمند Air Glass 2 اوپو

عینک هوشمند Air Glass 2 اوپو

این لنز از فناوری waveguide نازک و سبک استفاده می‌کند و به‌طور متوسط روشنایی 1400 نیت را به‌دست می‌آورد. عینک مذکور همچنین از یک نمایشگر Micro-LED مبتنی‌بر سیلیکون با تک پیکسل تنها 4 میکرون و حداکثر روشنایی 3 میلیون نیت استفاده می‌کند.

Air Glass به تراشه پوشیدنی Snapdragon 4100 کوالکام مجهز شده است و با پایه شارژ قابل‌حمل آن، به عمر باتری 10.5 ساعت دست می‌یابد. ازنظر عملکردهای خاص، Air Glass از یادآورهای آب‌وهوا، یادآورهای برنامه، ترجمه آنی و ناوبری پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره Air Glass 2 اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی