حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر ۹۰ پرو فاش شد: استفاده از همان دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی نسل قبل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

چندین برند در حال آماده شدن هستند تا گوشی های هوشمند جدید خود را در ماه می، راهی بازار چین کنند. شایعه شده است که سری Vivo S17، سری iQOO Neo 8، سری OPPO Reno 10 و سری Honor 90 در ماه آینده میلادی، معرفی خواهند شد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو مشخصات آنر ۹۰ پرو را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

آنر ۹۰ پرو از صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K بهره خواهد برد

دیجیتال چت استیشن، با انتشار پستی در ویبو مشخصات آنر ۹۰ پرو را فاش کرده است. وی ادعا می‌کند که مشخصات تلفن هوشمند بالارده سری آنر ۹۰ تفاوت زیادی با نسل قبل نخواهد داشت. Honor 90 Pro به صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده و رزولوشن 1.5K مجهز خواهد شد. احتمالاً همان نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED موجود در آنر ۸۰ پرو، در این گوشی هوشمند نیز به کار گرفته می‌شود. انتظار می‌رود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5KHP3 مجهز شود. HONOR 80 Pro از نسخه تغییر یافته ۱۶۰ مگاپیکسلی این سنسور استفاده می‌کرد.

Honor 80 Pro

از آنجا که Digital Chat Station ادعا می‌کند که مشخصات اصلی آنر ۹۰ پرو مشابه نسل قبلی خود است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی برخوردار باشد. وب‌سایت Playfuldroid معتقد است که Honor 90 Pro علیرغم استفاده از همان سنسور نسل قبلی، می‌تواند عکس های بهتری ثبت کند. با توجه به مشخصات فاش شده، انتظار می‌رود که Honor 90 Pro رقیب مستقیم اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس باشد.

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو با دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

 

دوربین های سلفی آنر ۸۰ پرو در یک پانچ هول کپسولی بزرگ و در وسط نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته اند. انتظار می‌رود که آنر ۹۰ پرو نیز از دو دوربین سلفی برخوردار باشد. دوربین های سلفی این تلفن هوشمند نیز درون یک پانچ هول قرار خواهند گرفت.

نظر شما درباره Honor 90 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی