حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار فروش گوشی تاشو در فصل اول 2023: برتری سامسونگ با وجود کاهش سهم این شرکت

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار

براساس جدیدترین گزارش‌های تحلیل بازار، فروش گوشی‌های تاشو در سه‌ماهه سوم سال 2022 به نقطه اوج خود رسیده است، زمانی که همه تولیدکنندگان درمجموع بیش از 500 درصد رشد به‌صورت سالیانه و عرضه بیش از 6 میلیون دستگاه جدید را ثبت کردند. از آن زمان تاکنون، آمار فروش گوشی های تاشو برای دو فصل متوالی نسبت‌به سال گذشته کاهش یافته و در فصل اول 2023، تنها 2.1 میلیون دستگاه عرضه شده است.

آمار فروش گوشی تاشو در فصل اول 2023

در جدیدترین گزارش منتشرشده پیرامون آمار فروش گوشی‌های هوشمند تاشو در یک سال گذشته، سامسونگ پیشتاز بیشترین میزان عرضه و بالاترین سهم بازار بوده است. بااین‌حال، سهم بازار این شرکت در سه‌ماهه اول سال 2023 و پس از سه‌ماهه دوم 2022، به پایین‌ترین سطح خود با 45 درصد کاهش یافته است. در همین دوره، دومین برند بزرگ گوشی‌های تاشو ازنظر میزان عرضه، Oppo بوده است. این شرکت اخیراً سهم 21 درصدی را به خود اختصاص داده است.

آمار فروش گوشی تاشو در فصل اول 2023

آمار فروش گوشی تاشو در فصل اول 2023

اگرچه فروش سامسونگ کاهش یافته، اما این شرکت موفق شده است دو مورد از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را در سال گذشته عرضه کند و این موفقیت به سه‌ماهه اول سال 2023 نیز منتقل شده است.

Galaxy Z Flip 4 با سهم بازار 27 درصدی، محبوب‌ترین گوشی تاشو در سه‌ماهه اول 2023 می‌باشد. جالب اینجاست که دومین گوشی تاشو ازنظر محبوبیت، Pocket S هواوی بود که 15 درصد از سهم بازار را به ثبت رسانده است. پس از آن، Galaxy Z Fold 4 با 13 درصد، Find N2 Flip اوپو با 11 درصد و Mate X3 با 6 درصد در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

در ادامه، دیدن نتایج آمار فروش برای سه‌ماهه بعدی بسیار جالب خواهد بود؛ زیرا تولیدکنندگان بیشتری ازجمله گوگل قصد دارند گوشی‌های تاشو جدید خود را عرضه کنند و سامسونگ نیز نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی زد خود را نیز معرفی و عرضه خواهد کرد.

دیدگاه شما پیرامون آمار فروش گوشی‌های تاشو در فصل اول 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی