حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy 60X با نمایشگر بزرگ و باتری ۷,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

همان طور که انتظار می‌رفت، هواوی به همراه سری Nova 11، از گوشی هوشمند Enjoy 60X نیز رونمایی کرد. این دستگاه از صفحه نمایش بزرگ ۶.۹۵ اینچی و باتری بسیار پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند جدید هواوی بیندازیم.

هواوی Enjoy 60X با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

هواوی Enjoy 60X دارای صفحه نمایش ۶.۹۵ اینچی LCD با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. نکته جالب آن است که در بالای این صفحه نمایش، ناچ بزرگی (به سبک آیفون های اپل) دیده می‌شود.

Huawei Enjoy 60X

یکی از جالب ترین ویژگی های Huawei Enjoy 60X، برخورداری این تلفن هوشمند از باتری بسیار پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه از شارژ سریع ۲۲ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه Enjoy 60X از قابلیت شارژ معکوس نیز پشتیبانی کرده و عملاً می‌تواند به عنوان یک پاور بانک استفاده شود. تراشه میان رده اسنپدراگون ۶۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. علیرغم استفاده از تراشه میان رده، اما هواوی Enjoy 60X با قاب پشتی چرمی خود و ماژول دوربین دایره ای شکل، شبیه گوشی های پریمیوم به نظر می‌رسد. این گوشی در رنگ های نارنجی، مشکی، سبز و نقره ای عرضه خواهد شد.

Huawei Enjoy 60X

ماژول دوربین دایره ای شکل این تلفن هوشمند جدید هواوی بسیار بزرگ طراحی شده است. اما در این ماژول، تنها دو لنز دوربین (یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی) قرار گرفته اند. مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه به NFC نیز مجهز بوده؛ و به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 3 برخوردار است.

سری نوا ۱۱ هواوی با قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

 

نسخه پایه اینجوی 60X قیمتی معادل ۲۶۰ دلار دارد

گوشی هوشمند Huawei Enjoy 60X در سه نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ + ۲۵۶ گیگابایت و ۸ + ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت این نسخه ها به ترتیب ۱,۷۹۹ ین (۲۶۰ دلار)، ۱,۹۹۹ ین (~ ​​۲۹۰ دلار) و ۲,۲۹۹ ین (~ ​​۳۳۵ دلار) است. این دستگاه از ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) برای خرید در دسترس خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی