حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده و مشخصات Enjoy 60X هواوی فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

تصاویر زنده هواوی Enjoy 60X به بیرون درز کرده است. عکس های فاش شده، جزییات طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند. این دستگاه در هفدهم آوریل (۲۸ فروردین ماه) معرفی خواهد شد. در قاب پشتی اینجوی ۶۰ ایکس، یک ماژول دوربین دایره ای شکل بزرگ دیده می‌شود. در این ماژول، دو لنز دوربین قرار گرفته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات اطلاعات فاش شده بپردازیم.

تصاویر زنده Enjoy 60X جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند

تصاویر زنده هواوی Enjoy 60X نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای شماره مدل STG-AL00 بوده و به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 3.0.0.101 برخوردار خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD ۶.۹۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۷۶×۱۰۸۰ پیکسل است. تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین می‌کند. این دستگاه در سه نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. Huawei Enjoy 60X از باتری بسیار پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند.

Huawei Enjoy 60X

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، هواوی Enjoy 60X دارای یک ماژول بسیار بزرگ دایره ای شکل برای دوربین است. در این ماژول، دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED قرار گرفته است. یک ناچ بزرگ، فضای بالای صفحه نمایش را اشغال کرده است. لنز دوربین سلفی در سمت راست این ناچ دیده می‌شود.

Huawei Enjoy 60X

هواوی Enjoy 60X به عنوان دستگاهی معرفی خواهد شد که در کنار مشخصات قابل قبول، برچسب قیمت مقرون به صرفه ای دارد. قرار است این گوشی را در ۱۷ آوریل در کنار سری Nova 11 و Huawei Band 8 به طور رسمی معرفی شود. انتظار داریم که هواوی در مراسم رونمایی این تلفن هوشمند میان رده، مشخصات دقیق آن را ذکر کند‌.

تاریخ رونمایی هواوی بند ۸ رسما اعلام شد: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ و با نوا ۱۱

 

نظر شما درباره Huawei Enjoy 60X چیست؟ با توجه به مشخصات و تصاویر فاش شده این تلفن هوشمند، چه برچسب قیمتی را برای آن مناسب می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی