حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Edge 40 طراحی این گوشی را در چهار رنگ نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

پس از معرفی رسمی گوشی هوشمند موتورولا Edge 40 Pro در هفته جاری، حال افشاگری جدید رندر Edge 40 آینده را در تمام رنگ‌های آن نشان می‌دهد. بر اساس این رندرها، موتورولا یک بار دیگر با Pantone همکاری خواهد کرد تا گوشی هوشمندی با رنگ سال Viva Magenta 2023 و همچنین سه رنگ‌بندی دیگر با برند غیر پنتون را ارائه دهد.

رندر موتورولا Edge 40

Roland Quandt اخیرا رندرهای باکیفیت Edge 40 را در چهار رنگ به‌اشتراک گذاشته است که مطابق با دو رنگی است که OnLeaks و The Tech Outlook هفته گذشته فاش کرده بودند. بر اساس افشاگری جدید، کمپانی موتورولا قصد دارد گوشی آینده خود با نام Edge 40 را در چهار رنگ مختلف عرضه کند. همچنین با Edge 40 شاهد بازگشت موتورولا به شراکت Pantone خواهد بود که آخرین بار در دسامبر با عرضه Edge 30 Fusion از آن استفاده کرد.

رندر موتورولا Edge 40

رندر موتورولا Edge 40

موتورولا به استفاده از رنگ سال 2023 پنتون که آن را Viva Magenta می‌نامند، ادامه خواهد داد. بر این اساس، موتورولا برند پنتون را در زیر لوگوی خود قرار خواهد داد. علاوه‌بر این، Viva Magenta روکش چرم گیاهی خود را حفظ خواهد کرد که در رنگ‌های Eclipse Black و Nebula Green نیز در دسترس خواهد بود. بنا به دلایلی، گزینه رنگ آبی روشن که شایعه شده به‌عنوان آبی قمری به فروش می‌رسد، فاقد پوشش چرمی است.

در عوض، این نسخه دارای یک پنل پشتی آکریلیک است که به‌نظر می‌رسد الگویی خاص دارد. درحال‌حاضر انتظار می‌رود که Edge 40 به چیپست مدیاتک Dimensity 8020، رم LPDDR4X و حافظه UFS 3.1 عرضه شود. علاوه‌بر این، شایعه شده است که این گوشی دارای باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند، همچنین صفحه‌نمایش 1080p و رفرش‌ریت 144 هرتز ازجمله ویژگی‌های دیگر این دستگاه خواهد بود.

نظر شما درباره رندر گوشی هوشمند موتورولا Edge 40 و طراحی و مشخصات داخلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی