حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Camon 30 5G و Camon 30 با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تکنو

تکنو در رویداد MWC 2024 از گوشی های هوشمند سری Camon 30 رونمایی کرد. این سری شامل ۴ عضو است. در این گزارش نگاهی به مشخصات تکنو Camon 30 5G و Camon 30 4G خواهیم انداخت.

تکنو Camon 30 5G از دیمنسیتی ۸۰۲۰ برخوردار است

گوشی Tecno Camon 30 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این دستگاه به همراه نسخه 4G آن، به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ واتی مجهز شده‌اند. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Camon 30 5G را بر عهده دارد. این چیپست، نسخه تغییر نام یافته دیمنسیتی ۹۳۰ است. این تلفن هوشمند جدید تکنو به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HiOS 14 به دست کاربران خواهد رسید.

یکی از ویژگی های شاخص Camon 30 5G برخورداری آن از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی است. این دوربین، از فوکوس خودکار پشتیبانی کرده و از فلاش LED دوگانه برخوردار است. در قاب پشتی این گوشی هوشمند، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (بهرمند از لرزشگیر اپتیکال)، یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین AI دیده می‌شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، اسپیکر های دوگانه استریو، فرستنده مادون قرمز و عرضه در دو نسخه شیشه‌ای و چرمی اشاره کرد.

گوشی Tecno Camon 30 4G

تکنو Camon 30 4G نیز مشخصات مشابهی با مدل 5G دارد. البته این دستگاه به تراشه مدیاتک Helio G99 مجهز شده است. این گوشی از NFC نیز پشتیبانی کرده که در هیچ کدام از تلفن های هوشمند سری Camon 30 دیده نمی‌شود. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه Camon 30 و Camon 30 5G وجود ندارد‌. همان‌طور که Gizmochina نیز اشاره می‌کند، هنوز تصاویر رسمی این دو گوشی هوشمند نیز منتشر نشده است.

گوشی های تکنو Camon 20 Pro ،Camon 20 و Camon 20 Pro 5G معرفی شدند

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی