حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Zero 30 5G با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

کمپانی Infinix با برگزاری رویدادی در ونیز ایتالیا، جایی که جشنواره بین المللی فیلم ونیز در حال برگزاری است، از گوشی Zero 30 5G رونمایی کرد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند سلفی محور بوده و از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خود استفاده می‌کند.

گوشی Infinix Zero 30 5G با تراشه دیمنسیتی ۸۰۲۰ معرفی شد

همان طور که برنامه ریزی شده بود، گوشی هوشمند Infinix Zero 30 5G معرفی شد. این دستگاه، از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند از طریق تراشه ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ تأمین می‌شود. این دستگاه حداکثر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم (به علاوه ۹ گیگابایت حافظه رم مجازی) برخوردار است.

رنگ سبز Infinix Zero 30 از قاب پشتی چرمی برخوردار است

Infinix Zero 30 5G

اینفینیکس زیرو ۳۰ به طور پیش‌فرض با سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری XOS 13 وارد بازار می‌شود. متاسفانه این گوشی پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدتی نخواهد داشت. تأیید شده که این تلفن هوشمند ۱ به روزرسانی اندروید و ۲ سال نیز آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد. این دستگاه تنها ۷.۹ میلی متر ضخامت داشته و نمایشگر و قاب پشتی آن به وسیله گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. نسخه سبز رنگ Infinix Zero 30 5G دارای قاب پشتی چرمی است.

Infinix Zero 30 5G

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند جدید اینفینیکس دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM6 برخوردار بوده و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین اولترا واید این دستگاه نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 است. دوربین سوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همان طور که ابتدا اشاره شد، دوربین سلفی Infinix Zero 30 5G رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

سنسور اثر انگشت جدیدترین تلفن هوشمند اینفینیکس از نوع زیر صفحه نمایش است. این گوشی به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری ساعتی مجهز شده است. این باتری به وسیله یک آداپتور ۶۸ واتی شارژ می‌شود. ادعا می‌‌شود که Zero 30 5G تنها در مدت ۳۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ خواهد شد.

قیمت اینفینیکس زیرو ۳۰

گوشی Infinix Zero 30 5G قیمتی حدود ۳۳۹ دلار دارد. البته مشخصا قیمت این دستگاه از بازاری به بازار دیگر متفاوت خواهد بود. مدل ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی در کشور هند قیمتی معادل ۲۹۰ دلار دارد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) به دست خریداران هندی خواهد رسید.

گوشی گیمینگ Infinix GT 10 Pro با تراشه Dimensity 8050 و نمایشگر FHD+ 120Hz معرفی شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند اینفینیکس چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی های این برند را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی