حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی گوشی های شیائومی اکنون با سه مرورگر از پیش نصب‌شده عرضه می‌شوند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی به ارائه برنامه‌های از پیش نصب‌شده بر روی گوشی‌های هوشمند خود معروف است، ازجمله برنامه‌های اختصاصی و شخص ثالث. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که شیائومی پا را فراتر نیز گذاشته و بر روی برخی گوشی های جدید خود تا سه مرورگر به‌صورت از پیش نصب‌شده دارد.

سه مرورگر از پیش نصب‌شده در گوشی های شیائومی

نویسنده و کارشناس کد MIUI Polska در توییتر با نام کاربری Kacper Skrzypek به‌تازگی اشاره کرده است که برخی از نسخه‌های MIUI اکنون با مرورگر Opera به‌عنوان یک برنامه از پیش نصب‌شده ارائه می‌شوند. این ادعا توسط صاحبان دستگاه‌های شیائومی در رسانه‌های اجتماعی نیز تکرار شده و از اضافه شدن مرورگر وب به رابط کاربری پیش‌فرض خود خبر دادند.

به‌طور خاص، اعتقاد بر این است که این تغییر برای نسخه هندی MIUI و همچنین برخی از نسخه‌های رام جهانی اعمال می‌شود. بااین‌حال، Skrzypek ادعا می‌کند که برنامه Opera در رام‌های جهانی مانند اروپا، روسیه و تایوان وجود ندارد. او اضافه می‌کند که این برنامه را می‌توان در رام‌های جهانی حذف نصب کرد، اما در نسخه هندی نمی‌توان آن را حذف کرد.

سه مرورگر از پیش نصب‌شده در گوشی های شیائومی

سه مرورگر از پیش نصب‌شده در گوشی های شیائومی

این مورد در نگاه اول چندان بد به‌نظر نمی‌رسد تا زمانی که متوجه شوید که تلفن‌های شیائومی در برخی مناطق (مانند آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین) اکنون سه مرورگر را در خود دارند. بله، اپرا در برخی از مناطق به Google Chrome و همچنین برنامه از پیش نصب‌شده Mi Browser خواهد پیوست. ما واقعاً مطمئن نیستیم که چرا کاربران در وهله اول به سه مرورگر وب از پیش نصب‌شده روی تلفن‌های خود نیاز دارند. حداقل گوشی‌های شیائومی در هند پس از ممنوع شدن مرورگر Mi در سال 2020 به دو مرورگر از پیش نصب‌شده بازگشته‌اند.

با این وجود از اینکه شیائومی به‌جای کاهش تعداد اپلیکیشن‌های از پیش نصب‌شده بر روی گوشی‌هایش، برنامه‌های bloatware خود را تقویت می‌کند، کمی ناامید هستیم. این شرکت همیشه مشتاق است اشاره کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از bloatware را حذف کنند. اما می‌دانید چه چیزی بهتر است؟ نداشتن آن‌ها در وهله اول.

نظر شما درباره سه مرورگر از پیش نصب‌شده در گوشی های شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی