حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی +Freebuds Pro 2 با سنسور ضربان قلب و سنجش دما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی دیروز رویداد بزرگی را برگزار کرده که در آن گوشی‌های پرچمدار سری Huawei P60 و مدل جدید گوشی تاشو خود با نام Mate X3 را معرفی کرد. درکنار این مدل‌ها، شاهد معرفی تبلت Matepad 11 2023، ایربادز FreeBuds 5 و دستبند TalkBand B7 بودیم؛ اما این تمام محصولاتی نبود که این شرکت برای ارائه آماده کرده بود. هواوی همچنین ایربادز پیشرفته خود با نام +Freebuds Pro 2 را نیز معرفی کرد که درحقیقت مدل پرچمدار هدفون‌های TWS این شرکت محسوب می‌شود.

ایربادز هواوی +Freebuds Pro 2

ایربادز هواوی +Freebuds Pro 2 تا حد زیادی مشابه مدل Freebuds Pro 2 است، اما چند سنسور جدید نسبت‌به این گجت داراست. این ایربادز دارای قابلیت ردیابی ضربان قلب و دما بوده که به آن اجازه می‌دهد به‌طور بهتری در سبک زندگی فعال شما استفاده شوند. هواوی می‌گوید این اولین مانیتورینگ ضربان قلب دوگانه مادون قرمز در صنعت است که دقت بالاتر را ممکن می‌سازد.

درنتیجه سنسورهای اضافه‌شده، وزن ایربادز سمت چپ 0.2 گرم افزایش یافته است و اکنون به 6.3 گرم درمقابل 6.1 گرم برای ایربادز سمت راست می‌رسد.

ایربادز هواوی +Freebuds Pro 2

ایربادز هواوی +Freebuds Pro 2

به‌غیر از این مدل، ایربادز جدید دقیقا مشابه مدل نسل قبلی خود بوده که البته نظر مثبت منتقدان را با خود به‌همراه داشته است. شما یک کیس 52 گرمی با باتری 580 میلی‌آمپرساعتی را دراختیار دارید که از شارژ سیمی USB-C و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

این ایربادز از همان درایور دینامیک 11 میلی‌متری و میکرو توییتر، کنترل‌های لمسی و حذف نویز فعال به‌طور کامل بهره می‌برد. نسخه بلوتوث نیز 5.2 بوده و دارای استاندارد IP54 برای محافظت در برابر گردوغبار و پاشش آب است.

+Freebuds Pro 2 درحال‌حاضر در چین با قیمت اولیه 1399 یوان (205 دلار) پیش‌فروش می‌شود. فروش رسمی این ایربادز اما از تاریخ 9 آوریل شروع شده و با قیمت نهایی 1499 یوان (220 دلار) به‌فروش می‌رسد. همچنین تاریخ عرضه جهانی این گجت نیز به‌زودی مشخص خواهد شد.

نظر شما درباره جدیدترین ایربادز پیشرفته هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی