حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 به زودی رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

هواوی امروز عرضه یک لوازم جانبی جدید را در توییتر خود نوید داد. این شرکت به صراحت نام دستگاه را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود که این ایربادز نامش Freebuds Pro 2 باشد. این ایربادز نسل دوم ایربادز پرچمدار این شرکت خواهد بود.

هواوی Freebuds Pro 2

تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط هوآوی شامل تصویری است که احتمالاً نشان دهنده FreeBuds Pro 2 باشد. تصویر تیزر همچنین مطابق با گزارش قبلی شایعه شده است که اطلاعات کلیدی و رندرهای هدفون TWS را فاش نمود. تاریخ عرضه هواوی FreeBuds Pro 2 هنوز مشخص نیست اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی معرفی شود.

طبق شایعات Huawei FreeBuds Pro 2 با همکاری برند صوتی فرانسوی Devialet ساخته خواهد شد. این دستگاه به درایورهای دوگانه مجهز خواهد بود و با صدای Hi-Res و همچنین «Equalizer تطبیقی ​​سه‌گانه» عرضه می‌شود. این ایربادز دارای قابلیت حذف نویز فعال تا 47 دسی بل است. گفته می شود تا شش ساعت بدون ANC و چهار ساعت با فعال بودن این ویژگی عمر باتری دارد.

رندرهای فاش شده نشان می دهد که هواوی FreeBuds Pro 2 دارای طراحی ساقه ای خواهد بود. انتظار می‌رود این محصول در سه رنگ آبی نقره‌ای، سفید سرامیکی و نقره‌ای فراست عرضه شود.

نظر شما چیست؟ این ایربادز را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)