حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه نمایشگر نازک در گوشی‌های هوشمند را می‌شکند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می‌رود که هر دو مدل آیفون 15 پرو دارای حاشیه‌های نازک‌تر و گردتر در مقایسه با آیفون 14 پرو باشند؛ اما اگر افشاگری جدید حقیقت داشته باشد، مدل بزرگ‌تر 6.7 اینچی آیفون 15 پرو با گذر از شیائومی 13 پرو، رکورد حاشیه نمایشگر نازک در گوشی‌های هوشمند را خواهد شکست.

شکستن رکورد حاشیه نمایشگر توسط آیفون 15 پرو مکس

Ice Universe اخیرا در توییتی اعلام کرده است که آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه‌های 1.81 میلی‌متری شیائومی 13 را خواهد شکست و مدل آتی آیفون  اپل با حاشیه مشکی با ضخامتی تنها 1.55 میلی‌متر عرضه خواهد شد. برای مقایسه، Ice Universe اندازه‌گیری حاشیه‌ها را در iPhone 14 Pro (2.17 میلی‌متر) و Samsung Galaxy Ultra S23 (1.95 میلی‌متر) اعلام می‌کند.

Ice Universe ممکن است به چین نمایشگر شیائومی 13 اشاره داشته باشد که براساس تصویر پایین، 1.61 میلی‌متر است. در هر صورت، گفته می‌شود که حاشیه‌های آیفون 15 پرو مکس همچنان نازک‌تر از این مدل خواهد بود.

طبق شایعات، انتظار می‌رود که حاشیه‌های هر چهار مدل آیفون 15 کمی در لبه‌ها خمیده باشند، شبیه به سری‌های آیفون 11، اما انتظار نمی‌رود که ضخامت حاشیه‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد متفاوت باشد. همچنین انتظار می‌رود سری آیفون 15 از همان اندازه صفحه‌نمایش سال گذشته برخوردار باشد.

شکستن رکورد حاشیه نمایشگر آیفون 15 پرو و گذر از شیائومی 13

شکستن رکورد حاشیه نمایشگر آیفون 15 پرو و گذر از شیائومی 13

با حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف نمایشگر، مدل‌های iPhone 15 Pro می‌توانند ظاهری شبیه به Apple Watch Series 7 و Series 8 داشته باشند. شایعات حاکی از آن است که مدل‌های Pro به‌جای استیل ضدزنگ از قاب تیتانیومی و دکمه‌های تنظیم صدا و روشن/خاموش حالت جامد برخورد خواهد بود.

Ice Universe قبلاً رندر‌ها و ابعاد CAD را به‌اشتراک گذاشته است که همچنین نشان می‌دهد iPhone 15 Pro Max از نظر برآمدگی دوربین نازک‌تر از مدل‌های قبلی خود خواهد بود.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول سری آینده آیفون 15 خود را در ماه سپتامبر معرفی کند.

نظر شما درباره شکستن رکورد حاشیه نمایشگر آیفون 15 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی