حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل جلوی آیفون 15 پرو حاشیه نمایشگر باریک آن را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

درحالی‌که هنوز حدود شش ماه تا معرفی رسمی سری آیفون 15 اپل باقی مانده است، ظاهراً امروز تصاویر منتسب‌به پنل شیشه‌ای بخش جلوی مدل پرو این گوشی در فضای وب منتشر شده است که از ضخامت بسیار باریک حاشیه نمایشگر آن، همان‌طور که در شایعات پیشین نیز به آن اشاره شده بود، حکایت دارد.

پنل جلوی آیفون 15 پرو

همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود، به‌نظر می‌رسد این تصاویر تأیید می‌کنند که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارای حاشیه‌های نازک‌تری در اطراف نمایشگر نسبت‌به نسل قبلی خود خواهند بود؛ اما به‌نظر نمی‌رسد که این قضیه در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس صادق باشد و این دو دستگاه تنها از سوراخ کپسولی نمایشگر بهره خواهند برد. همچنین انتظار می‌رود که حاشیه‌های هر چهار مدل آیفون 15 شبیه به سری آیفون 11 در اطراف لبه‌ها کمی خمیده باشند.

در ادامه، به‌نظر می‌رسد این تصاویر تأیید می‌کنند که جزیره پویا به هر چهار مدل آیفون 15 گسترش می‌یابد؛ که درواقع حاکی از پایان عمر ناچ معروف اپل نیز است. جزیره پویا درحال‌حاضر تنها به مدل‌های آیفون 14 پرو محدود شده است.

پنل جلوی آیفون 15 پرو

پنل جلوی آیفون 15 پرو

طبق این تصاویر، به‌نظر می رسد پنل سمت چپ برای آیفون 15 پرو باشد که اندازه نمایشگر 6.1 اینچی و جزیره پویا را با حاشیه‌های نازک‌تر از آیفون 14 پرو نشان می‌دهد.

پنل میانی نیز به‌وضوح بزرگ‌ترین درمیان این سه است. این بدان معناست که این مورد احتمالا مربوط به شیشه جلویی آیفون 15 پرو مکس خواهد بود که همان جزیره پویا را در بالا نشان می‌دهد و فضای بزرگ‌تر صفحه‌نمایش تأکید بیشتری بر حاشیه‌های نازک‌تر می‌دهد.

با حاشیه‌های نازک‌تر دور نمایشگر، مدل‌های آیفون 15 پرو می‌توانند ظاهری مشابه اپل واچ سری 7 و سری 8 داشته باشند. شایعات حاکی از آن است که مدل‌های پرو به‌جای فولاد ضدزنگ از قاب تیتانیومی و دکمه‌های تنظیم صدا از نوع حالت جامد برخوردار خواهند بود. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور که با فشار دادن به‌طور غیرمکانیکی کار می‌کنند.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول خط تولید آیفون بعدی خود را در شهریورماه معرفی کند.

دیدگاه شما پیرامون پنل جلوی آیفون 15 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی