حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ناشناخته جدید هواوی تاییدیه TENAA را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد بزرگ خود در اواخر ماه جاری میلادی است. قرار است در این مراسم، گوشی های پرچمدار جدید این شرکت معرفی شوند‌. هم اکنون گوشی هوشمند ناشناخته جدید هواوی در وب‌سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده است. گفته می‌شود که این دستگاه، احتمالا عضوی از خانواده Enjoy 60 خواهد بود.

گوشی ناشناخته هواوی در TENAA عضوی از سری Enjoy 60 است

همانطور که می‌دانید، هر دستگاهی که در چین عرضه می‌شود، باید گواهینامه TENAA را دریافت کند. بنابراین مشاهده این گوشی هوشمند ناشناخته جدید هواوی در میان داده های TENAA، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است. با نگاهی به فهرست TENAA (مدیریت دسترسی به شبکه تجهیزات مخابراتی چین)، می‌بینیم که هواوی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی (دارای شماره مدل STG-AL0) است. با توجه به آنکه انتظار می‌رود سری Enjoy 60 هواوی در آینده ای نزدیک رونمایی شود، احتمالا این تلفن هوشمند ناشناخته هواوی، عضوی از خانواده Enjoy 60 خواهد بود.

گوشی جدید هواوی در TENAA

لیست TENAA نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند مورد بحث هواوی، از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و به سیستم عامل HarmonyOS مجهز خواهد بود. وب‌سایت TENAA، تصاویر این دستگاه را نیز به اشتراک گذاشته است. در پنل جلویی این تلفن هوشمند، مانند هر گوشی دیگری یک اسپیکر برای مکالمه دیده می‌شود. در کنار این اسپیکر نیز، دوربین سلفی کوچکی قرار گرفته است.

گوشی جدید هواوی در TENAA

در پنل پشتی این تلفن هوشمند هواوی ماژول دوربین دایره ای شکل بزرگی دیده می‌شود. همان طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در این ماژول قرار گرفته اند. در حفره چهارم نیز یک فلاش LED دیده می‌شود.

هواوی Enjoy 60 سوم فروردین ۱۴۰۲ معرفی می‌شود: بازگشت Kirin 710A

 

هواوی برای جذابیت بیشتر این تلفن هوشمند جدید خود، اطراف ماژول دوربین را با رنگ طلایی پوشانده است. استفاده از یک نوار طلایی رنگ، جلوه بسیار خوبی به قاب پشتی این تلفن هوشمند داده است. نکته خاص دیگری در طراحی این دستگاه دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد که جنس این گوشی از پلاستیک مات خواهد بود. لوگو هواوی نیز در نیمه پایینی قاب پشتی دیده می‌شود.

نظر شما درباره گوشی های میان رده جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی