حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy 60 سوم فروردین ۱۴۰۲ معرفی می‌شود: بازگشت Kirin 710A

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی در حال آماده شدن برای معرفی سری پی ۶۰ و گوشی هوشمند تاشو Mate X3 است. هواوی به همراه این دو محصول از تلفن هوشمند مقرون به صرفه Enjoy 60 نیز در سوم فروردین ۱۴۰۲ رونمایی خواهد کرد. گزارشات حاکی از آن است که این دستگاه از تراشه آشنای Kirin 710A بهره مند بوده و دو حلقه برای قرار گیری لنز های دوربین در قاب پشتی آن تعبیه شده است. هم اکنون، افشاگر اطلاعات، یعنی UncleKanshan با انتشار پستی در ویبو اطلاعات ارزشمندی از این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

هواوی Enjoy 60 از تراشه نام آشنای کرین 710A برخوردار خواهد بود

هواوی Enjoy 60 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه کرین 710A تأمین خواهد کرد. این تراشه در Enjoy 50 نیز استفاده شده بود. چیپست Kirin 710A، به عنوان پردازشگر گوشی های مقرون به صرفه و پایین رده، عملکرد مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تراشه توسط فرآیند ۱۴ نانو متری SMIC تولید شده است. این لیتوگرافی یعنی هواوی می‌تواند این تراشه را بدون نگرانی از محدودیت های ایجاد شده توسط تحریم های آمریکا تولید کند.

هواوی اینجوی ۶۰ طراحی مشابه Nova 10 SE دارد

انتظار می‌رود طراحی دوربین هواوی Enjoy 60 شبیه به Nova 10 SE باشد. این دستگاه دارای یک سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند عملکرد تصویر برداری بهتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. بخش دوربین یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ های این دستگاه خواهد بود. گوشی های هواوی نیز به عملکرد خوب دوربین های خود شهرت دارند.

گوشی هواوی اینجوی ۵۰ چه مشخصاتی دارد؟

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نسخه فعلی سری Enjoy هواوی، دارای صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی LCD است. نمایشگر این تلفن هوشمند از لمس ۱۰ نقطه همزمان پشتیبانی کرده و لنز دوربین سلفی آن درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. در قاب پشتی این دستگاه دو دوربین قرار دارد. دوربین اصلی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است. اسن گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی Huawei Enjoy 50 رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد.

این تلفن هوشمند هواوی با برخورداری از فناوری SuperSound توانایی تولید صدای فراگیر (با حداکثر حجم ۸۶ دسیبل) را دارد. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 2 برخوردار است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به وزن ۱۹۹ گرمی و برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

هواوی Enjoy 50 با سیستم عامل هارمونی و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

 

نظر شما چیست؟ آیا هواوی می‌تواند با به کارگیری تراشه قدیمی کرین 710A، باز هم خریداران را جذب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی