حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید هوآوی با شماره‌مدل KIW-AL20 که تاییدیه TENNA دریافت کرده است، احتمالا آنر ۷ پلاس خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

گوشی جدید هوآوی با شماره‌مدل KIW-AL20 توسط رگولاتور چینی Tenna تاییدیه دریافت کرده است؛ انتظار می‌رود این مدل، نسخه قوی‌تر آنر ۷ با نام آنر ۷ پلاس باشد. برای جزئیات بیشتر درباره آنر ۷ پلاس، همراه ترنجی باشید.

این مدل همانند شایعات منتشرشده درباره آنر ۷ پلاس، از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی بهره می‌برد؛ چیپ‌ست هوآوی Kirin 950 که فبلت میت ۸ این شرکت را قدرت می‌دهد، در آنر ۷ پلاس استفاده شده است. این تراشه از هشت هسته پردازشی با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای هرهسته تشکیل شده است. سه‌ گیگابایت رم به‌همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی که به‌وسیله یک کارت‌حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت قابل‌ارتقا است، دیگر مشخصات‌فنی این مدل را تشکیل می‌دهد.

The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA (1) The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی، در آنر ۷ پلاس جای گرفته است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این مدل به حسگر اثرانگشت نیز مجهز و نسخه ۵٫۱٫۱ سیستم‌عامل اندروید، برروی آن نصب شده است.

گوشی جدید هوآوی با شماره‌مدل KIW-AL20 که توسط یک روکش فلزی پوشانده شده است و در بخش پشتی آن، شاهد یک بدنه فلزی براق خواهید بود؛ تنها ۸٫۱۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۸ گرم  نیز وزن دارد. این مدل با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات یا همان ۴G LTE در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد.

The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA (3) The-Huawei-KIW-AL20-is-certified-by-TENAA (2)

آیا گوشی جدید هوآوی با شماره‌مدل KIW-AL20 همان آنر ۷ پلاس است؟ هنوز معلوم نیست. باتوجه به دریافت تاییدیه TENNA برای این مدل، می‌توان خوش‌بین بود که گوشی KIW-AL20 به‌زودی معرفی شود. پیش‌تر نیز در ترنجی خواندید که هوآوی به‌زودی، یک گوشی با تراشه Kirin 950 معرفی می‌کند و این مدل، احتمالا آنر ۷ ایکس یا پی ۹ خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-KIW-AL20-certified-by-Chinese-regulator-TENAA-could-be-the-honor-7-Plus_id76955″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی