حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت سری آیفون 15 اپل ابعاد این گوشی‌ها را درمقایسه با آیفون 14 نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو در اواخر تابستان سال جاری با ویژگی‌ها و مشخصات جدید معرفی شوند. درحالی‌که گفته می‌شود هر چهار مدل این سری از جزیره پویا بهره می‌برند، تنها مدل‌های «Pro» دارای تغییرات طراحی اضافی خواهند بود. تاکنون شنیده‌ایم که مدل‌های آیفون 15 پرو به‌جای دکمه‌های مکانیکی، از دکمه‌های حالت جامد استفاده می‌کنند. به‌غیر از Dynamic Island، مدل‌های آیفون 15 پرو همچنین دارای حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر نیز خواهند بود. حال، به‌تازگی ماکت منتسب‌به سری آیفون 15 اپل در یک ویدیو ظاهر شده است که ابعاد تقریبی این گوشی‌ها را درمقایسه با خانواده آیفون 14 نشان می‌دهد.

ماکت سری آیفون 15 اپل

رندرهای سه‌بعدی CAD از سری آیفون 15 پیش از این نیزز فاش شده بود که هدف آن نشان دادن طراحی این دستگاه‌ها بود. رندرها اطلاعاتی را نشان می‌دهند که می‌توان آن‌ها را درمقابل سایر جنبه‌های دستگاه تحلیل کرد. برای مثال، با توجه به ابعاد دستگاه‌های موجود، می‌توانیم حدس بزنیم که آیا قاب‌های محافظ آیفون 14 می‌توانند بر روی آیفون 15 استفاده شوند یا خیر. خب، Macotakara ماکت‌های ساختگی آیفون 15 با چاپ سه‌بعدی را درمقابل قاب آیفون 14 در یک ویدیوی جدید نشان داده است.

پیش از این مشخص شده بود که مدل‌های آیفون 15 با نمایشگر جدیدی همراه خواهند شد. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که ابعاد نمایشگر دستگاه نیز بزرگتر از مدل‌های فعلی خواهد بود. با توجه به ویدیوی به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط این نشریه، قاب‌های آیفون 14 را نمی‌توان در سری آتی آیفون 15 استفاده کرد. همان‌طور که مشاهده می‌شود، ماژول دوربین در رندرهای CAD پرینت سه‌بعدی بزرگتر است و نمی‌تواند در قاب آیفون 14 جای داد.

ماکت سری آیفون 15 اپل

ماکت سری آیفون 15 اپل

به‌عنوان نتیجه، کاربران باید قاب‌های اختصاصی آیفون 15 را خریداری کنند زیرا اپل درحال برنامه‌ریزی برای تغییر طراحی این دستگاه‌ها در برخی جنبه‌ها است. همین وضعیت در مورد مدل‌های آیفون 15 پرو نیز صدق می‌کند. اپل همچنان مشتاق است تا عناصر متمایز بین آیفون 15 و آیفون 15 پرو را حفظ کند. مدل‌های «Pro» از تراشه A17 Bionic ساخته‌شده بر اساس معماری 3 نانومتری TSMC استفاده می‌کنند، درحالی‌که مدل‌های استاندارد از A16 Bionic بهره می‌برند.

ازنظر خارجی، مدل‌های آیفون 15 پرو نسبت‌به مدل فعلی دارای حسگرهای دوربین بهتر و پیشرفت‌های مختلف دیگر خواهند بود. به‌غیر از این، اپل همچنین مدل‌های Pro را به دکمه‌های حالت جامد همراه با سه موتور Taptic برای بازخورد بهتر مجهز می‌کند. توجه داشته باشید که عرضه آیفون 15 چند ماه دیگر است و تا آن موقع همه چیز ممکن است تغییر کند.

نظر شما درباره ماکت سری آیفون 15 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی